Jedna z největších komunikačních skupin na tuzemském trhu, Dentsu Czech Republic, loni na podzim zfúzovala tři agentury do jednoho subjektu. Mediální agentura Carat Czech Republic pohltila další dvě agentury Adexpres.com a Bistro Social (zanikající firmy) a změnila brand na Dentsu Media Services (DMS).
DMS se zaměřuje na střední Evropu a mezinárodní klienty skupiny Dentsu. V roce 2022 zfúzovaná firma utržila 1,535 miliardy korun. Z celkové sumy na domácí byznys připadlo 1,347 miliardy. Prostý součet tržeb tří zfúzovaných agentur za rok 2021 dosáhl 1,822 miliardy. Čistý zisk za loňský rok přesáhl 22 milionů korun (součet výsledků o rok dříve 14,7 milionu).
Agentury, tvořící Dentsu Media Services, pracují/pracovaly kupříkladu pro Heineken, IKEA, AAA Auto, Perfetti Van Melle, Vodafone, Mastercard, Bosch nebo Beiersdorf.