Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Zfúzovaná agentura Dentsu Media Services utržila přes 1,5 miliardy

20:56, 2. 9. 2023
Mediální agentury Aleš Borovan

Jedna z největších komunikačních skupin na tuzemském trhu, Dentsu Czech Republic, loni na podzim zfúzovala tři agentury do jednoho subjektu. Mediální agentura Carat Czech Republic pohltila další dvě agentury Adexpres.com a Bistro Social (zanikající firmy) a změnila brand na Dentsu Media Services (DMS).

DMS se zaměřuje na střední Evropu a mezinárodní klienty skupiny Dentsu. V roce 2022 zfúzovaná firma utržila 1,535 miliardy korun. Z celkové sumy na domácí byznys připadlo 1,347 miliardy. Prostý součet tržeb tří zfúzovaných agentur za rok 2021 dosáhl 1,822 miliardy. Čistý zisk za loňský rok přesáhl 22 milionů korun (součet výsledků o rok dříve 14,7 milionu).

Agentury, tvořící Dentsu Media Services, pracují/pracovaly kupříkladu pro Heineken, IKEA, AAA Auto, Perfetti Van Melle, Vodafone, Mastercard, Bosch nebo Beiersdorf.

Vaší pozornosti doporučujeme:

Situace v Soukupově skupině pravděpodobně míří k insolvenčnímu řízení

Do čela Mindsquared nastupuje Pipková, překvapivě střídá Králíka

Skupina Renáty Kellnerové vyinkasovala příjemné dividendy z telco a mediálního byznysu

Přísný postup exekutora v Soukupově skupině, mediálnímu magnátovi se zúžily možnosti řízení

Komárkova mediální investice se má čile k světu, miliardář do ní lije stovky milionů

Konzervativní mediální skupina SPM dokončuje stěhování, spouští rádio a buduje podcastové studio

Dentsu v Česku zakládá nový tým pro kreativní strategie a inovace

Komunikační obr Dentsu restrukturalizuje české a středoevropské podnikání

Skupina Dentsu získala nového klienta Wolt, bude pro něj pracovat v devíti zemích

Komunikační skupina Dentsu mění ředitelku marketingu, Veronika Rusko odchází

Komunikační obr Dentsu spojuje dva regiony do nového clusteru Central Europe

Dentsu má nový tým, specializovaný na umělou inteligenci. Šéfuje mu Synčák

Ředitelem kreativních strategií a klientského rozvoje v Dentsu Creative se stal Mrkvička

LCG New Media rozšiřuje vedení, vytvořila novou pozici head of project management

PR agentura FYI mění vedení, Michaela Papežová odchází na volnou nohu

Agentura Marketup v tržbách mírně klesla, loni utržila 228 milionů korun

Petr Chajda: Televizím klesá sledovanost, zdá se, že peníze inzerentů není kam umístit