reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Rádiové mediazastupitelství Radiohouse zdraží hlavní reklamní balíky až o 8 procent

17:34, 1. 11. 2023

Mediazastupitelství Radiohouse, které patří do skupiny Media Bohemia, "v návaznosti na aktuální situaci na mediálním trhu, enormní poptávku po reklamním prostoru a logiku prodeje jednotlivých produktů" zdraží pro rok 2024 některé druhy rozhlasové reklamy.

Radiohouse zastupuje rádiové sítě Rádio Blaník, Hitrádia, Fajn rádio a Rock rádio. Podle jednatele Radiohouse Štěpána Rysky (foto) byly upraveny některé dílčí parametry obchodní politiky společnosti. Naopak byly ponechány stejné koeficienty stopáže i alianční příplatky.

"Pro nadcházející období proběhlo v rámci obchodní politiky především vyvážení hladiny CPT produktů mezi sebou. Největší balíkové produkty Radiohouse Total a Radiohouse Výběr mají meziroční inflaci do 8 procent. V případě jednotlivých stanic, resp. jejich Total a Plus balíků došlo k jejich logickému ukotvení na mapě rozhlasové inzerce. Naopak Hitrádio meziročně nezdražilo vůbec, aby bylo možné vyjít vstříc logice plánování celoplošného i regionálního zásahu," uvedl COO Radiohouse Karel Friml.

V portfoliu tradičně zůstávají produkty jednotlivých rádií, resp. rodin rádií ve svých Total i Plus variantách. Byl uveden i nový produkt Fajn Radio Plus, který posiluje terestrickou mladou cílovou skupinu rádia o Fajn Helax Online a doplňuje u všech rodin stanic svoji Plus variantu, kterou doposud nemělo.