reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Burda Praha investuje do digitálu, přetahuje manažery konkurenci

17:18, 23. 7. 2013

Jedna z největších vydavatelských skupin Burda (Burda Praha plus Burda Media 2000) v letošním roce výrazně sází na byznys s digitálním obsahem.

Z tohoto důvodu se rozhodla významně posílit manažerský tým Burda Digital. V únoru se stal ředitelem digitální sekce Martin Marek, který předtím pracoval v Sanoma Media Praha. V květnu ho do Burdy následoval Jan Nízký (dříve portály Nova.cz a Voyo.cz v CET 21), který má na starosti "strategii produktového portfolia a hledání nových investičních příležitostí".

Od července pak do týmu nastoupil Petr Cífka (foto) na pozici šéf obsahu, který odpovídá za růst návštěvnosti a zkvalitnění obsahu webů. Cífka v první polovině letošního roku pracoval na Prima On-Line vedené Danielem Gruntem, do podzimu 2012 vedl weby pod Nova.cz.

Burda v současně době provozuje skupina webů, do které mimo jiné patří Maxim.cz, Elle.cz, Chip.cz, Marianne.cz, Hrej.cz nebo Apetitonline.cz. Řada z nich projde redesignem a rozšířením obsahu. Podle informací Borovan.cz Burda rovněž zvažuje rozjezd nových projektů - ať již akvizicí nebo výrobou in house. Podle NetMonitoru navštívilo v květnu weby Burdy skoro 560 tisíc reálných uživatelů, což v kontextu českých vydavatelských domů není příliš vysoké číslo.