reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Slovenský Luigi’s Box akvíruje českého specialistu na vyhledávání

Slovenská společnost Luigi’s Box, která poskytuje e-shopům "inteligentní" vyhledávání a doporučení produktů, kupuje českého konkurenta Persoo. Objem akvizice se pohybuje v řádu milionů eur.

Luigi’s Box je dle svých slov již čtvrtým rokem ziskový. Akvizice Persoo, které se stane součástí Luigi’s Box, má být novým motorem růstu. Slovenská firma v Persoo získala 81,37 procent, zbytek drží Pavel Pinkas (na fotce vpravo; 11,47 procenta), Martin Štrbák (2,15 procenta) a Michael Knapp (5,01 procenta).

"Tato příležitost přišla ve správný čas evoluce Luigi’s Box. S Persoo jsme na akvizici pracovali několik měsíců. Máme podobnou firemní kulturu, produkt i pohled na e-commerce scénu a vizi ohledně budoucího vývoje," uvedl Gejza Nagy (na fotce vlevo), spoluzakladatel a CEO Luigi’s Box.

Obě společnosti pro e-shopy vyvíjejí personalizované vyhledávání a doporučování produktů, ke kterému naplno využívají možnosti umělé inteligence a strojového učení. Luigi’s Box spolu s Persoo bude své služby dodávat klientům jako Alza.cz, Muziker, Košík.cz, sítím lékáren Benu a Dr. Max, dále například firmám Makro nebo Mountfield.