reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Mediální skupina A 11 kupuje podíl v mladé marketingové agentuře Influence lab

A 11 Group, kterou spoluvlastní Aleš Zavoral (na fotce vlevo) a Daniel Šopov, investuje do influencer marketingu. Dle vlastních slov získává minoritní podíl ve společnosti Influence lab, která se specializuje na influencer marketing a zastupuje tvůrce napříč obory, včetně módy, kosmetiky, fitness, gastronomie nebo cestování.

Mezi osobnosti, o které se Influence lab stará, patří například zpěvačka a tanečnice Natálie Bagárová, Jan Svěcený (Jenise) nebo herečky Barbora Mottlová a Sandra Nováková. Nový spolumajitel s 35 procenty se zatím nepropsal do obchodního rejstříku, jako 100procentní majitel je stále veden Jakub Mašek. Ten společně s výkonným ředitelem Dominikem Schejbalem zůstává ve vedení firmy, která podle rejstříku vznikla loni na podzim.

Influence lab bude spolupracovat i na připravovaném pořadu televize A 11, ve kterém proti sobě usednou známé osobnosti a influenceři. "Pořad ukáže tradiční svět celebrit, které získali své uznání letitou prací v hudbě, televizi nebo v divadle, proti světu influencerů a youtuberů, kteří oslovují statisíce diváků doslova z obýváku. Moderovat jej bude influencer Martin Hranáč (303 tisíc sledujících na síti Instagram, 332 tisíc sledujících na TikToku)."

"Naše know how v oblasti tvorby mediálního obsahu a event managementu ve spojitosti se silným obchodním oddělením nám dává možnost o synergiích s Influence lab nejen mluvit, ale reálně je velmi rychle uskutečnit," komentoval Šopov.

A11 Group je kromě celoplošné televize A 11 TV vydavatelem lokálního tisku Náš Region, týdeníku Mladý svět, magazínů CEOPremium GuideHarmonie, lifestylových titulů jako Sorry, KutilstvíŠpuntíciMatka a Dítě atd.