reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Nová televize Warner TV v Česku odstartuje 2. dubna

aktualizováno
11:15, 26. 3. 2024

Nová terestrická televize Warner TV, za kterou stojí globální firma Warner Bros. Discovery, vstoupí do České republiky 2. dubna. V terestrickém vysílání se objeví v multiplexu 23 Českých Radiokomunikací.

Nová televize doplní současných 18 stanic, které Warner Bros. v současné době v Česku distribuuje (CNN, Discovery, Cinemax atd.). Vlajkovou lodí Warner Bros. v segmentu lineárních měřených kanálů je Eurosport. Warner TV se kromě MUXu 23 objeví v distribuci placených televizí jako jsou Magenta TV (T-Mobile), Vodafone TV, GoNet, Elsat, PODA nebo Sledovani TV. Stanice nabídne kupříkladu Gremlins, seriály z lineárního vysílání Superdrbny, Prolhané krásky, Uklízečka.

Reklamu na kanálu, který bude měřen, bude prodávat Atmedia. Lokální tým (společnost HBO Europe) rovněž bude řešit marketing, programming nebo research. Distribuci a obchodní rozvoj v Česku a na Slovensku má na starosti manažer Václav Paleček. Další kompetence bude řídit evropský tým, například prodej reklamy Warner TV v Česku bude kromě jiného menežovat Andrej Grigorescu.

Koncern v Česku rovněž spustí streamovací službu Max (dříve HBO Max), stane se tak 21. května. Bude obsahovat celé portfolio Discovery, dále nabídku z Warner Bros. atd. Služba nabídne kupříkladu druhou řadu seriálu Rod draka (foto; v originále House of the Dragon), premiéra bude paralelní s tou americkou 17. června. Předplatné bude zahrnovat dvě varianty - Standard (dosavadní předplatitelé HBO Max) a Premium (4 streamy současně, 4K rozlišení). K tomu služba nabídne sportovní doplněk.