Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Babišův týdeník skončil v minusu přes 70 milionů

12:10, 27. 7. 2013
Vydavatelství Aleš Borovan

Podle očekávání skončil týdeník 5plus2 miliardáře Andreje Babiše (foto) v prvním roce existence v hluboké ztrátě.

Vydavatelství AGF Media v roce 2012 vygenerovalo ztrátu ve výši skoro 77 milionů korun. Tržby dosáhly 164 milionů korun. Firma vznikla na konci roku 2011, před několika týdny jí Babiš pro posílení finanční stability poslal do základního kapitálu 50 milionů korun. Není to jediná Babišova mediální díra na peníze - podle vlastních slov každý rok věnuje na provoz serveru Ceskapozice.cz (vydavatel Léko Media Group) cca 20 milionů korun.

Týdeník 5plus2 pokrývá celou Českou republiku, každého čísla se v 71 regionálních mutacích rozdá zdarma přes milion kusů. AGF Media nabízí i dodávku přímo do schránky za sedm korun na výtisk. V květnu 2013 odstartoval i zpravodajský web 5plus2.cz. V červnu pak Babiš přikoupil vydavatelství Mafra (MF Dnes, Lidové noviny, televize Óčko).

Sdílejte článek: