Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Reklamu na Canal+ bude prodávat primácké mediazastupitelství

Francouzská streamovací platforma Canal+, která na tuzemský a slovenský trh vstoupila loni, již má svého místního prodejce reklamy. Stalo se jím primácké mediazastupitelství Media Club.

Media Club (vlastník miliardář Ivan Zach) zařadí online videotéku Canal+ jako součást inzertního prostoru videoreklamy od letošního května. Videoreklama se zobrazuje především u televizních pořadů Canal+ Sport s přenosy z anglické Premier League, WTA, World Padel Tour, ragbyové ligy Top 14 a pořadů Canal+ Action.

"Díky akvizici společností Impression Media a WeLove jsme významně rozšířili portfolio obchodovaných webů a klientům nabídli specializované balíčky. Zastupování streamovací platformy Canal+, která se zaměřuje na současnou hranou tvorbu a sporty, nám umožní zkvalitnit nabídku obsahu u našeho video inventory," tvrdí Petr Hatlapatka, obchodní ředitel online divize Media Clubu.

"Vzhledem k prémiovému charakteru služeb Canal+ pro nás reklama není hlavním zdrojem příjmů. S využitím zkušeností skupiny se ji proto snažíme nasazovat pouze v míře, ve které diváka významným způsobem neruší. Do budoucna si v tomto směru hodně slibujeme od online reklamy, kterou jsme v průběhu dubna úspěšně otestovali a nasadili," komentoval Ladislav Řeháček, VP Canal+ Luxembourg pro Českou republiku a Slovensko.

Media Club prodává inzertní prostor na kanálech Prima Group (Prima, Prima Cool, Prima Zoom, Prima Love atd.), dále na TV Barrandov, stanicích Atmedia nebo na Óčku. Vedle toho také obchoduje reklamu na rádiích Prima Group nebo na Impulsu, Evropě 2 či Frekvenci 1. Podle naposledy zveřejněných čísel tržby Media Club v roce 2022 dosáhly 5,414 miliardy korun, o rok dříve to bylo 5,2 miliardy.