Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Konzervativní skupina SPM Media pošle na trh nový tištěný Hrot

07:27, 15. 5. 2024

Po měsících příprav a ladění obsahu a designu by se na printový trh měl vrátit magazín Hrot (viz foto první obálky). Ten přitom přestal vycházet loni na podzim, když jej koupila konzervativní mediální skupina SPM Media (Echo24.cz, Týdeník Echo, Rádio Prostor atd.). Nový Hrot bude konkurovat hlavně Forbesu.

Obnovený Hrot (bezprostředním vydavatelem je firma Hrot Média) se chce zaměřit hlavně na byznys a ekonomiku, otevírákem chystaného čísla bude rozhovor s Klausem Zellmerem ze Škoda Auto. První číslo "nového" Hrotu vyjde 29. května, vycházet bude s měsíční periodicitou. V online jej bude doplňovat již existující web Hrot24.cz.

Jak jsme psali již dříve, v čele nového Hrotu je špičkové jméno mediálního trhu, manažer Tomáš Otta (ex-ForMen, ex-editor magazínu Harper's Bazaar atd.). Kreativním ředitelem je Pavel Štrunc (bývalý šéfredaktor CNN Prima News). V redakci budou renomovaná jména jako ekonom Miroslav Zámečník, Daniel Deyl nebo Sára Goldbergerová. Šéfeditorem je Jan Bienert.

Do SPM Media kromě výše uvedených médií patří rovněž blogovací platforma Blogosvět a technologické studio Coolpany. Majiteli SPM Media jsou miliardáři Marek Španěl a Slavomír Pavlíček.

Rozhovor s ředitelem SPM Media Daliborem Balšínkem: