reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Bývalá Stratosféra prodělává i pod Skopalíkovým vedením

17:18, 7. 8. 2013
Vydavatelství Aleš Borovan

Akvizice prodělečného vydavatelství Stratosféra (nyní Bauer Media Praha) se pro Bauer Media ukazuje těžším oříškem, než se původně zdálo.

Podnik i pod novým vedením ředitele BM Jaromíra Skopalíka (foto) vykázal za prvních pět měsíců 2013 ztrátu ve výši 8,5 milionu korun (provozní ztráta je na podobné úrovni), tržby dosáhly 70 milionů korun. Stratosféra loni prodělala 31 milionů, o rok dříve pak 12 milionů korun.

Bauer Media Praha stojí nové majitele (německá společnost Heinrich Bauer Verlag) další peníze - v květnu jí poslali 10 milionů korun ve formě příplatku do vlastního kapitálu mimo základní kapitál. K těmto penězům je třeba připočítat i bezúročnou půjčku ve výši 30 milionů korun, poskytnutou Bauer Media.

V současné době probíhá postupná fúze Bauer Media Praha do mateřské firmy. Celý konglomerát vydavatelství vydává na tři desítky časopisových titulů a speciálů včetně Bravo, Čas na lásku, Kouzelné princezny, Pestrý svět, Žena a život, Cosmopolitan, Spy, Esquire nebo Jackie.