Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Minoritním vlastníkem PR agentury Konektor se stal Pařízek

07:43, 21. 1. 2025
Reklama/PR Aleš Borovan

PR agentura Konektor PR změnila na konci roku 2024 vlastnickou strukturu. Novým spolumajitelem firmy se stává account director Petr Pařízek (foto), který v Konektoru již téměř devět let vede tým korporátní komunikace.

Pařízek získal v agentuře 10 procent, naopak podíl se o stejná procenta snížil Jaroslovu Duroňovi - z 64,97 procenta na 54,97, procenta. Dalšími vlastníky Konektor PR jsou Rostislav Starý (10 procent) a vehikl Konektor PDF (25,03 procenta), ve kterém drží podíly Duroň a Starý.

"Petr a jeho tým má za sebou nespočet velkých a zajímavých projektů a díky těmto referencím se nyní můžeme ucházet prakticky o jakoukoliv zakázku z oblasti korporátní, strategické či krizové komunikace. Odvedl perfektní práci a máme radost, že se nyní stává spoluvlastníkem. V roce 2025 nás čeká v Konektoru celá řada novinek a těšíme se na další skvělou jízdu," tvrdí Duroň.

Petr Pařízek se v komunikačním byznysu pohybuje od roku 2008. Dlouhé roky dělal v Ogilvy PR, naposledy jako account director (2013 až 2016). Poté přestoupil do Konektoru. Zde se věnuje klientům především z oblasti financí, průmyslu, energetiky, logistiky, retailu, HR, poradenství, developmentu či veřejného sektoru. Na starosti má zejména strategické plánování a konzultace, supervizi projektů a krizovou komunikaci. Je zodpovědný také za mediální tréninky i strategické a krizové workshopy a školení. Ke klientům Konektoru patří Generali Investments, EPET, Shelma, Stock, Sony PSP, Microsoft nebo Netflix.