Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Do čela iProspect nastupuje Slezáková, ex-Knowlimits

Jedna z největších komunikačních skupin na trhu, Dentsu Czech Republic, mění vedení a strukturu iProspectu. Do čela digitální mediální agentury iProspect (dříve Adexpres) nastupuje Martina Slezáková (foto). Ta v Dentsu pracuje již tři roky.

Zároveň iProspect mění svoji strukturu do stejné podoby jako agentury Carat nebo dentsu X ze stejné sítě. V rámci těchto změn se Ondřej Týma, dosavadní ředitel iProspectu, přesouvá přímo do Dentsu na pozici digital & technology solutions director. V této roli bude řídit nově vzniklý tým Dentsu Digital & Technology, jehož cílem je posílit digitální kompetence a podporovat technologické inovace v rámci celé skupiny.

Nový tým bude zahrnovat oblasti zaměřené na programatickou reklamu, ad operations, webovou analytiku a SEO. Součástí bude rovněž AI tým, vedený Ondřejem Synčákem, zaměřený na inovace v oblasti umělé inteligence nebo produktový tým pro vývoj a prodej digitálních produktů.

Do Dentsu se přesouvá také Petra Kramářová (dříve Košaříková), která přechází z pozice client engagement & growth directora v iProspectu na pozici client business directora v rámci celého Dentsu. Na nové pozici bude zodpovědná za koordinaci obchodních jednání s klienty v rámci celého Dentsu portfolia.

Rozhovor s šéfem celé české Dentsu Petrem Chajdou zde:

Martina Slezáková má více než 15 let zkušeností v médiích. Do iProspectu přešla před třemi lety z agentury Knowlimits, kde působila na pozici head of digital. Dříve vedla také digitální týmy v Mindsharu a Mediacomu. V agentuře iProspect doposud zastávala funkci ředitelky klientského servisu a měla na starosti vedení týmu zodpovědného za více než 50 klientů.