Cca 30 let na trhu fungující PR a komunikační skupina Ewing Group (EG) posiluje pozici na trhu. V těchto dnech kupuje 51 procent v další agentuře ADvolution. Díky akvizici se EG rozrůstá na 75 pracovníků z týmů Ewingu, BeefBrothers a ADvolution.
V ADvolution donedávna vlastnila 50ti procentní podíl marketingová skupina Digital First Marketing Group. Druhou polovinu měl zakladatel Matěj Zajíček (na fotce třetí zleva). Tomu nyní po čerstvém dealu v rukou zůstává 49 procent firmy. Agentura si ponechá svůj dosavadní obchodní brand.
ADvolution se zaměřuje na nákup médií a datovou analytiku. Nový majoritář dle svých slov takto rozšiřuje služby o práci s daty, která umožní přesnější cílení, rychlejší reakce na změny trhu a výrazně vylepší schopnost Ewingu "identifikovat správné insighty pro strategie a kampaně svých klientů".
"Chceme, aby strategie a kampaně pro naše klienty měly co největší dopad - aby oslovovaly správné publikum, pracovaly s relevantními daty a přinášely jasné výsledky. Už dva roky po sobě rosteme o více než 25 procent, a pokud chceme tento trend udržet, musíme se soustředit na naše klienty," prohlásila Pavlína Rieselová (druhá zprava), managing partner Ewingu.
Zajíček se nyní společně se kolegou z ADvolution Michailem Gladyševem zaměří na další rozvoj agentury a integraci služeb do Ewingu. Obě firmy nyní sdílí nejen kanceláře, ale postupně i klienty a projekty. Kompletní foto zleva doprava, vedení Ewing Group a ADvolution: Martin Jaroš, Radka Dimunová, Matěj Zajíček (ADvolution), Jan Sedláček, Jakub Hrabovský, Pavlína Rieselová, Ondřej Pechar.