Společnost Burda Media 2000, která vydává luxusní časopisy Elle, Marianne, Marianne Bydlení nebo Apetit, se v marketingu pustila na tenký led.
Ke zvýšení prodeje dalšího svého produktu, pánského časopisu Maxim, využila motiv soulože člověka se zvířetem. Ta sice není v Česku trestná, v marketingu jde o nezvyklý postup, balancující na hraně. Burda Media 2000 taktiku použila při cílení na skupinu rockových čtenářů. Na letošním rockovém festivalu Brutal Assault, který se odehrál od 7. do 10. srpna v Jaroměři, se na stánku Maxima objevil plakát, naznačující pohlavní akt muže v pseudobavorském kostýmu s kozou (na fotce vpravo).
Burda Media 2000 (na fotce vlevo ředitelka Petra Fundová) si tak zahrává se zákonem o regulaci reklamy. Ten reklamu definuje jako "oznámení, předvedení či jinou prezentaci šířenou zejména komunikačními médii, mající za cíl podporu podnikatelské činnosti, zejména podporu spotřeby nebo prodeje zboží". Reklama přitom nesmí "ohrožovat obecně nepřijatelným způsobem mravnost, snižovat lidskou důstojnost, obsahovat prvky pornografie...".
Z lékařského hlediska je souložení se zvířaty považováno za patologickou a vyšinutou praktiku. Podle slavného amerického sexuologa Alfreda Charlese Kinseyho touto úchylkou trpělo ve 40. letech přibližně tři procenta amerických farmářů.