Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

T-Mobile vyhlašuje tendr na novou kreativní agenturu

Mobilní operátor T-Mobile (majitel Deutsche Telekom) si testuje kvalitu a nabídku stávající kreativní agentury WPP/Ticino, se kterou spolupracuje čtyři roky. Dnes vyhlašuje tendr na novou kreativní agenturu na období od ledna 2026. Stávající tým se výběrového řízení rovněž účastní.

"Cílem výběrového řízení je najít takového dodavatele služeb, který dokáže vyjít vstříc aktuálním potřebám operátora na poli budování značky T-Mobile a její komunikace napříč kanály. Výsledek tendru bude znám do konce roku 2025 s tím, že spolupráce s vítěznou agenturou začne od ledna 2026. Odevzdané projekty budou vyhodnocovat oddělení marketingové komunikace a nákupu ve společnosti T-Mobile ve spolupráci s kolegy z Deutsche Telekom," oznámil operátor.

Výběrové řízení probíhá dle metodiky tzv. Férového tendru (viz zde), přičemž k účasti jsou přímo přizvány vybrané agentury. Není to první případ v poslední době, kdy si mobilní firma testuje své stávající dodavatele. Podobný tendr proběhl i v segmentu komunikace na sociálních sítích Instagram, TikTok a Facebook. Tu od července 2025 převezme agentura Triad, která již pro T-Mobile zajišťuje employer branding.

T-Mobile v roce 2024 utržil 31,093 miliardy korun, v meziročním srovnání o 398 milionů více. EBITDA (zisk před zdaněním, úroky, odpisy a amortizací) za sledované období dosáhl 12,728 miliardy korun, o rok dříve to bylo 11,267 miliardy. Meziroční nárůst tak činil 1,461 miliardy. Operátorovi současně poklesl počet zákazníků - o 0,2 procenta na 6,51 milionu. Počet tarifních zákazníků (bez M2M) vzrostl o 2 procenta na 4 miliony. Počet uživatelů předplacených karet klesl o 7,8 procenta na 1,716 milionu. Počet zákazníků Magenta TV vzrostl o 10,2 procenta na 293 tisíc na konci loňského roku.