Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

COMvergence report: největší mediálkou zůstává Knowlimits Group

17:01, 7. 7. 2025

Mezinárodní výzkumná firma v oblasti marketingové a mediální komunikace COMvergence aktualizovala žebříček největších mediálních agentur v České republice za rok 2024. Největší mediálkou zůstává Knowlimits Group, kterou vlastní Jan Vidím ml. (50 procent), Rudolf Mihle ml. (40 procent) a Martin Kurzweil (10 procent).

Agentura Knowlimits podle aktuálního reportu COMvergence loni dosáhla tzv. billings (fakturované reklamní objemy) ve výši 244 milionů dolarů, v přepočtu 5,7 miliardy korun. Meziroční nárůst měl činit 27,1 procent. Firma drží první příčku žebříčku už čtvrtým rokem po sobě, informovala mediální agentura Knowlimits Group.

Vidímova firma vede žebříček před agenturou OMD s velikostí obratu klientského portfolia 178 milionů dolarů. Na třetím místě je agentura PHD se 140 milionů dolarů (obě Omnicom Media Group). "Díky našim klientům a úsilí všech agenturních týmů dokážeme jako česká agentura konkurovat světové špičce. Žebříček COMvergence potvrzuje, že zaměření na data a inovace v kombinaci se špičkovým servisem pro klienty přináší dlouhodobé výsledky," tvrdí Markéta Dyllong a Petr Bažant, managing partners Knowlimits.

Prvních pět míst žebříčku COMvergence zde: