Po více než čtyřech letech práce na postu ředitele marketingu Nova Group Jakub Strýček (na fotce vlevo) odchází na nově vytvořenou pozici head of digital marketing strategy v mateřské skupině CME (vlastní Novu, TV Markízu atd.). Náhrada přichází zevnitř komerční televize.
Novým marketingovým ředitelem Nova Group se od 1. srpna stává Jakub Folauf (vpravo). Ten zde působil v marketingovém oddělení od konce roku 2021 (naposledy jako marketingový manažer streamovací služby Oneplay/Voyo). Má za sebou budování a rozvoj značek jako Voyo, Zonky, Jägermeister (CZ & SK) nebo Mattoni. Rovněž působil v Air Bank nebo v agentuře Concept One.
Ve své nové pozici se Folauf bude soustředit na další rozvoj marketingové strategie služby Oneplay a lineárních kanálů rodiny Nova a na pokračování v digitální transformaci marketingového oddělení, oznámila televize Nova.
"Děkujeme Jakubu Strýčkovi za jeho nasazení, kreativitu a energii, které pomáhaly formovat naši značku a stály u rozvoje nových projektů. Gratulujeme mu k nové profesní etapě a přejeme mu mnoho úspěchů. Jakub Folauf je pro nás jasnou volbou na pozici marketingového ředitele. Má hlubokou znalost našich značek i zkušenosti s budováním nových brandů a platforem," tvrdí ředitel Novy Daniel Grunt.
Jakub Strýček nastoupil na Novu v lednu 2021 po předešlém působení v investiční skupině PPF. Předtím pracoval jako marketingový ředitel Zonky, mediální skupiny Mafra a ještě předtím opět v TV Nova (2010 až 2014). Ve své nové roli v CME se Strýček zaměří na poskytování strategického poradenství v oblasti marketingu pro streamovací služby a na podporu tvorby obchodních a marketingových plánů.