Úspěch pro komunikační skupinu Publicis Groupe - její PR agentura MSL (foto) získala ve 23. ročníku komunikační soutěže Zlatý středník cenu Grand Prix pro nejlepší agenturu. Cenu za Měření efektivity si odnesl projekt Vražedná efektivita od Vražedné psyché a PS:Digital.

Titul Osobnost PR patří Michaele Studené z iniciativy Pod svícnem, Talentem roku se stal Daniel Drake z Ministerstva zahraničních věcí. Informovala o tom Michaela Pišiová z pořádající Asociace strategické komunikace a vztahů s veřejností (ASCOPA).
Česká filharmonie byla úspěšná hned ve třech hlavních kategoriích - Audio a video prezentace, Integrovaná kampaň a Struktura, obsah a storytelling, vždy s projektem Nezapomeňte. V kategorii Kreativní idea porotu zaujal nátlakový projekt Nenasaditelný prsten, který vznikl ve spolupráci lobbistické LGBT iniciativy Jsme fér, MSL Czech Republic a Leo Burnett.
V oblasti Eventů zabodoval tým Apropo Jičín s kampaní Zaseli jsme péči a sklidili 800 tisíc korun. Vítězství v kategorii Interní komunikace a employee engagement si zajistila Česká spořitelna ve spolupráci s agenturami JuiceUP a Webout You za Personalizovanou video pozvánku k 200. výročí.
Další ocenění: