Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Hořící keř zvedl obrat nutprodukce šestkrát

16:36, 29. 8. 2013

Malá, ale nadějná filmová a televizní firma nutprodukce zaznamenala v loňském roce výrazný skok.

Díky velké zakázce pro HBO Europe se její tržby zvedly šestkrát na 15 milionů korun. Oproti ztrátě skoro půl milionu v roce 2011 společnost loni zaznamenala zisk přes 500 tisíc korun. Nutprodukce, kterou vlastní po 25 procentech Peter Badač, Tomáš Hrubý, Pavla Kubečková a scénárista Štěpán Hulík, zajišťovala kreativní složky pro minisérii Hořící keř (foto) o době po upálení Jana Palacha v roce 1969.

Hořící keř, který napsal právě Hulík a režírovala Agnieszka Holland, se natáčel na jaře 2012. Kromě nutprodukce na díle pracovala i další produkce Etamp Film Production, která měla na starosti výkonné složky filmového štábu. Celkový rozpočet minisérie se pohyboval okolo 100 milionů korun. Za hlavní roli získal herec Ivan Trojan Zlatou nymfu na televizním festivalu v Monte Carlu.

Kromě Hořícího keře nutprodukce v roce 2012 připravovala další projekt pro HBO, dokument Velká noc. V přípravě byla i minisérie Gottland, s rozpočtem 11 milionů korun a vyráběná pro Českou televizi.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Dark Side: digitální a komunikační agentura v roce 2017 utržila přes 42 milionů korun. V meziročním srovnání to představuje pokles o 2 miliony. Čistý zisk 1,1 milionu se předloni snížil na 800 tisíc korun.

  • R2B2: digitální reklamní síť Kamila Foltina a Martina Čelikovského v roce 2017 utržila 59 milionů korun, v meziročním srovnání o 23 milionů více. Čistý zisk klesl z 2,8 milionu na 900 tisíc. Firma nedávno zfúzovala se sesterskou společností Webgarden.

  • Bedna Films: filmová a reklamní produkce Jakuba Červenky a Petra Kratochvíla v roce 2017 utržila 12,6 milionu korun, v meziročním srovnání o 7,4 milionu více. Ztráta z roku 2016 ve výši 1,7 milionu se překlopila do kladné nuly.

Hit dne

Spider-Man: Daleko od domova trailer.

  • Na turné

    Mandrage
    24. 1.30. 3.
  • Castingy

    Televize Barrandov shání zájemce o účast na natáčení pořadu Soudce Alexandr. Věk 20 až 70 let. Termín 22. a 23. září.

Recenze

Muse: Simulation Theory

Konečně. Po třech vyloženě slabých a místy až naivních deskách vydalo anglické rockové trio Muse nahrávku, která připomíná někdejší sílu a muzikantskou výjimečnost Matta Bellamyho a spol. a která navazuje na poslední vydařené album Black Holes & Revelations (2006).

Kapela z producenta Richa Costeyho (dalšími koproducenty jsou Mike Elizondo, Shellback nebo Timbaland) po dlouhé době vymáčkla to, co s nimi dokázal na předchozích nahrávkách Absolution (2003) a Black Holes... Tohle jsou Muse, které známe a které máme rádi: silné a energické rockové kompozice doplněné syntezátorovými linkami, výrazné a netuctové melodické motivy, aranžérské hračičkaření a plná náruč promakaných hitů, které časem neokorají.

To by to ovšem nebyli Muse, aby nepřidali něco navíc. Design a hudební složka se inspirovaly v retro science fiction a pop kultuře 80. let., nahrávka povedeně kombinuje bombastický stadiónový rock s líbivým elektronickým popem do nezaměnitelného a relativně originálního rukopisu Muse. To vše na inteligentní úrovni a s minimálními náběhy do nasládlé šmíry. Ve výsledku je Simulation Theory (hard core fandové si jistě pořídí deluxe edici s vydařenými remixy) povedenou a barevnou deskou, která do zlatého fondu kapely pošle řadu hitových skladeb jako Algorithm, The Void nebo Blockades. Návštěvníci pražského koncertu v roce 2019 se mají na co těšit.