Tým vývojářů a designérů z STRV, který vyvíjí mobilní, webové aplikace a další digitální produkty, působí hlavně v zahraničí a stojí za aplikacemi pro MLS nebo Porsche, za loňský rok zůstal na stabilních byznysových číslech. Firma zároveň ohlásila novou strategii. Informoval o tom tiskový zástupce Tadeáš Zíka.

Firma STRV za rok 2024 podle Zíky dosáhla stabilního obratu přes 14,5 milionu dolarů (v aktuálním kurzu zhruba 303 milionů korun). Zisk přesáhl 800 tisíc dolarů, tedy téměř 17 milionů korun. Oproti předchozím rokům se jedná o pokles výkonu - konsolidované tržby STRV kupříkladu v roce 2022 dosáhly 454 milionů korun.
Společnost se nyní nově zaměřuje na sektor umělé inteligence a dynamicky rostoucí odvětví, jako je sport, fitness, fintech, e-commerce, retail a automotive. Zároveň posiluje týmy v USA, Londýně, regionu DACH a nově také na Blízkém Východu.
"Poslední roky byly obdobím změn. Přizpůsobili jsme se novému trhu a nyní vidíme první výsledky. V jádru ale zůstává technicky špičkový tým, prvotřídní klienti z nejvyšších pater byznysu a důraz na silný design. Jsem přesvědčený, že STRV je v nejlepší kondici, v jaké bylo za dlouhou dobu. S plnou kontrolou nad společností mám jasnou vizi, jak posunout STRV do čela technologického vývoje, zejména v oblasti umělé inteligence, bez které to už zkrátka nejde," komentoval majitel STRV Lubo Smid (foto), který loni navýšil svůj podíl na 100 procent.