Hudební televize Óčko, která patří do mediální skupiny Mafra, se stále nemůže vymanit z milionové ztráty. Za rok 2024 provozní a licenční firma Stanice O prodělala přes 13 milionů korun. Vedení televize proto loni nařídilo výrazné nákladové škrty.

Společnost Stanice O, pod kterou spadají kanály Óčko, Óčko Star, Óčko Black a Óčko Expres, za loňský rok utržila 97 milionů korun. V roce 2023 to bylo 130 milionů. Souhrnná ztráta za poslední dva roky činila 25 milionů korun ( za posledních 5 let kumulativní ztráta přesáhla 30 milionů). Firma ke konci loňského roku vykázala záporný vlastní kapitál. Vyplývá to z účetních výkazů v obchodním rejstříku.
"Přestože se pokles sledovanosti obou hlavních kanálů společnosti na podzim roku 2024 zastavil, způsobil negativní vývoj větší části roku další citelnou ztrátu v objemu generované sledovanosti. Klíčové tržby z prodeje klasické reklamy tak klesly na celoroční úroveň 35,4 milionu korun. Tento pokles byl bohužel doplněn negativním vývojem přímého obchodu, jehož obrat v meziročním srovnání také ztratil," uvedli zástupci Stanice O.
"S ohledem na negativní vývoj příjmů byla na přelomu dubna a května 2024 přijata a postupně realizována úsporná opatření. Personální, produkční a zejména distribuční změna modelu fungování společnosti přinesla úsporu nákladů v řádu desítek milionů korun, ale současně i výrazné oslabení některých činností (obchod, televizní produkce). V původním plánovaném rozsahu zůstaly zachovány pouze aktivity společnosti, spojené se sociálními sítěmi." Výkonová spotřeba firmy meziročně klesla ze 119 milionů na 94 milionů korun.
Televize Óčko začala v poslední době začala sázet na žánr reality, konkrétně na pořad Naked Attraction (foto), což je licenční nahá seznamka. Na ni navazuje pořad One Blade Naked: Druhá šance.