Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Milata z Bandzone.cz startuje novou gramofirmu a agenturu pro mladé talenty

17:39, 11. 9. 2013

Na českém hudebním trhu za několik dní odstartuje nové hudební vydavatelství, které se chce zaměřit na nové, neokoukané talenty.

Za vznikající firmou Red Head Music (RHM) stojí někdejší manažer pro digitální obsah firem Supraphon a Sony Music Entertainment a spoluzakladatel Bandzone.cz Antonín Sebastian Milata (70 procent) a bubeník kapely UDG Tomáš Jugi Staněk (30 procent). První deskou, kterou chce RHM vydat na přelomu září a října, je nahrávka mladého zpěváka Voxela. V listopadu by mělo následovat album Adama Mišíka (foto), syna rockera Vladimíra Mišíka. Třetím do party by měl být rapper Johny Machette, jehož klip Se zbláznim již překročil 4,5 milionu přehrání na youtube.com.

Red Head Music se nechce zaměřovat jen na vydávání hudby. Se zastupovanými umělci bude uzavírat tzv. 360 stupňové smlouvy, které kupříkladu zahrnují i jejich aktivity a nabídky v oblasti filmu. Na tomto poli se největší šance prorazit naskytla Adamovi Mišíkovi. Získal hlavní roli Josefa Mašína v chystaném snímku Zatím dobrý (režie Tomáš Mašín, premiéra podzim 2014) o odbojové skupině bratrů Mašínů v 50. letech.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • TV Nova: několik čísel podílů na sledovanosti z uplynulých dní - seriál Kameňák v pátek večer zaujal 29,26 procenta diváků v cílovce 15 až 54, soutěžní show The Voice Česko Slovensko získala 29,62 procenta diváků u obrazovek v 15 až 54 a kriminální série Specialisté 22,13 procenta opět v 15 až 54.

  • MarketUP: digitální agentura změnila před nedávnem pravidla rozdělení zisku mezi poloviční majitele, Miroslava Krále (CEO) a Tomáše Ševčíka (COO). Oba se nově podílejí na zisku, určeného valnou hromadou, v poměru 60 procent pro Krále a 40 procent pro Ševčíka, pokud se Král "bude po dobu běžného účetního období podílet prací na činnosti společnosti z titulu výkonu funkce jednatele a CEO". Pokud tato podmínka nebude splněna nebo převede-li Král podíl na třetí osobu, budou se společníci podílet na zisku podle poměru svých podílů, tj. 50 procenty.

  • Full Capacity: menší agentura (chytré lavičky CapaSitty), má nového společníka, Jakuba Brýdla, který získal třetinu firmy. Zbylé dvě třetiny vlastní Petr Patočka a Jan Koťa Rolník.

Hit dne

Avengers: Endgame, další trailer.

  • Na turné

    Mandrage
    24. 1.30. 3.
  • Castingy

    Televize Barrandov shání zájemce o účast na natáčení pořadu Soudce Alexandr. Věk 20 až 70 let. Termín 22. a 23. září.

Recenze

Jak vycvičit draka 3

Již od prvního filmu z roku 2010 je série Jak vycvičit draka zárukou kvalitní, milé, chytré a nápadité zábavy pro celou rodinu. Dobrá zpráva: ani aktuální trojka z této nepříliš hustě obsazené škatulky naštěstí nevybočuje.

Celá vikingská parta - Škyťák s drakem Bezzubkou, Astrid a plno dalších - má pro diváky přichystáno další napínavé dobrodružství se spoustou bláznivých zvratů. Tentokráte nejde o nic jiného, než o nebezpečí, hrozící všem blpským drakům. Jedinou šancí je najít mýty opředený Skrytý svět, daleko od lidí, v němž by se všichni draci mohli před hrozbou ukrýt a přežít.

Samozřejmě, i v takto postavené vyprávěcí kostře se nezbytně objevují prvky současného progresivního a korektního Hollywoodu typu migrace Vikingů, multikulti soužití různých kultur atd. Ovšem scenáristická a režijní účast Deana DeBlois (na kontě má všechny dračí firmy) je zárukou, že vše je zakomponováno do příběhu inteligentně a se vkusem. DeBlois umí vyprávět zajímavě, vtipně, s nadhledem a hlavně se dokáže zkušené vyhnout očekávání diváků, takže ani u trojky se nedá předem odhadnout, jak celé dobrodružství skončí (kromě toho, že skončí dobře).

K tomu si připočteme úchvatné vizuální zpracování, možná nejlepší ze všech tří filmů, které občas nezapře inspiraci slavným Avatarem. Jak vycvičit draka 3 - to je jistota dobře prožitého času v kině. Ale už bych tu sérii neprotahoval, ani kvůli očekávanému ranci peněz.