reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Prima přidá do reklamního mixu i rádia Radio United

17:24, 20. 9. 2013
Televize Rádia Aleš Borovan

Nově budovaná rádiová skupina Radio United Group (RUG) miliardáře Ivana Zacha se obchodně těsně propojí se sesterskými televizními aktivy.

Televize Prima, kterou Zach vlastní napůl s MTG, začne v rámci nové obchodní politiky na rok 2014 nabízet mediálkám a inzerentům crossmediální balíčky, zahrnující televizní kanály, internetovou divizi (portály Prima On-line) a rádia RUG. Podle výkonného ředitele FTV Prima Pavla Kejly (foto) první komerční televize počítá v příštím roce s nárůstem cen reklamy o cca 10 procent. "Klienti, kteří nám podepíší garanci, tak mají reálnou šanci na obdobné ceny jako letos," prohlásil Kejla.

S mírným zdražením reklamního času počítá od ledna 2014 i konkurenční Nova Group. "Bude to tak do deseti procent," uvedl obchodní ředitel CET 21 Jan Vlček. "Do nového roku jdeme s podstatně mírnějším přístupem než letos," doplnil Vlček. Obchodní modely obou televizí by měly být představeny klientům v průběhu října.

Podle agentury Fairbrother Lenz Eley Nova v letošním roce zvýšila ceny reklamy o 15 až 18 procent, Prima pak o osm až 10 procent. Kvůli navýšení cen reklamy a odbourání bonusů z Nova Group v prvním pololetí odešla řada inzerentů, kteří investice přesunuli na Primu nebo mimo Českou republiku. V posledních měsících se však díky kompromisním postojům obou stran začali inzerenti na kanály CET 21 vracet.