Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Popron Média expanduje do partnerských trafik Mediaprint & Kapa Pressegrosso

17:56, 1. 10. 2013

Záměr zásilkového obchodu Popron Média budovat síť kamenných výdejních míst pro vlastní e-shop se rozrůstá do obřích rozměrů.

Zatímco ještě loni majitel Popron Média Peter Schier (foto) počítal s vybudováním cca 200 výdejních míst, nyní bude koncovým stavem rozsáhlého projektu Popron Partner na dva tisíce míst, která kromě prostého výdeje zboží poradí zákazníkům s výběrem zboží, nabídnou nový katalog a je zde možné učinit i objednávku. V současném době síť čítá 350 prodejních partnerů (týdně přibývá cca 20 nových míst), kteří doposud vydali na 100 tisíc zásilek.

Popron Partner (PP) je společným projektem Popron Média a distribuční společnosti Mediaprint & Kapa Pressegrosso, kterou vlastní velcí printoví vydavatelé Mladá fronta (osm procent), Bauer Media Praha (19,7 procenta), PK 62 (17,775 procenta) nebo Burda Media 2000 (11,775 procenta). Díky této spolupráci se výdejní/prodejní místa Popronu rozšířila i do trafik. Ty momentálně tvoří 90 procent všech prodejních míst PP.

"Dnes máme místy PP pokryta téměř všechna města s počtem obyvatel nad čtyři a půl tisíce. Samozřejmě v krajských městech výdejních míst funguje několik, v Praze dokonce několik desítek," uvedl marketingový ředitel Popron Média Petr Sedlák.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Rychlovky

  • Dotykačka: pokladní systém spustil bezplatnou objednávkovou službu Vyzvednisi.cz, který propojuje podnikatele v oboru gastroslužeb a obchodu se zákazníky z nejbližšího okolí.

  • Seznam.cz: na rádiu Expres FM posluchači od 1. dubna naladí nový Ranní klub - morning show moderátora Miloše Pokorného. Pořad nabídne zpravodajství ve spolupráci se Seznam Zprávami, informace ze světa kultury i životního stylu, zábavné rubriky atd.

  • Český telekomunikační úřad: novela zákona o elektronických komunikacích účinná od 1. dubna by měla urychlit a zlevnit přestup k jinému operátorovi. Zkracuje lhůty pro přenos čísla a výrazněji než doposud zastropuje i výši smluvních pokut při předčasném ukončení smlouvy

  • Česká televize: komedii Hvězda o fiktivní seriálové herečce vidělo na ČT art v pátek 27. března 122 tisíc diváků v cílovce 15+. Přímý přenos z divadla Studio DVA se tak stal nejsledovanějším živým přenosem od spuštění kanálu v roce 2013. Sobotní Události si na kanálech ČT1 a ČT24 nenechalo ujít 1,658 milionu diváků v 15+.

  • AQS: obchodník s audiovizuálními právy začal na svůj youtubový kanál Filmy česky a zadarmo nasazovat denně jeden známý filmový hit z posledních let ke zhlédnutí zdarma (po dobu 30 dnů). Akci odstartovaly Pelíšky Jana Hřebejka, na které se podívalo téměř 100 tisíc diváků. Následovali Samotáři, Lichožrouti, Horem pádem a Fair Play.

  • ThreatMark: start-up, který se zabývá kybernetickou bezpečností prostřednictvím AI a do kterého investoval Rockaway nebo KKCG, změnil složení podílů zakladatelů. Podíl Tomáše Strýčka se snížil z 18 procent na 8,4 procenta. Naopak podíly Michala Tresnera a Kryštofa Hilara se zvýšily vždy z 17,99 procenta na 22,79 procenta.

  • Programmatic Media: novým jednatelem firmy, která se zabývá programmatickým prodejem reklamy, se stal Pavel Lupjan, dlouholetý manažer Media Bohemia (Media Marketing Services).

  • Zásilkovna: logisticko-technologická firm na svém depu v Praze Ruzyni spouští výdejní místo Zásilkovna Drive pro vyzvednutí a podání zásilky bezpečně z auta či motocyklu. "Zásilky je zde možné vydávat a podávat, aniž by řidič musel vystoupit z vozidla".

  • Cenega Czech: na konci května budou na herní konzoli Nintendo Switch v prodeji tituly od společnosti 2K - například BioShock: The Collection, XCOM 2 Collection a Borderlands Legendary Collection.

Recenze

Volání divočiny

Další film, který připomíná nepříjemný a do určité míry zhoubný trend v posledních letech v audiovizuálním průmyslu: totiž nutnost posuzovat dílo ve dvou rovinách. Nejen uměleckou, kreativní stránku (tak jak tomu bylo donedávna), ale i jak moc/málo zcestná ideologie politické korektnosti zasáhla do výsledné podoby.

Zatímco další filmová adaptace klasického díla Jacka Londona nabízí především zdařilé orgie digitálních zvířat (nejen tažné psy, ale i vlky, medvědy atd.), které pobaví i dojmou, další slušný výkon s grácií stárnoucího Harrisona Forda a překrásné záběry aljašské divočiny (kamera Spielbergův Janusz Kamiński - například Indiana Jones a Království křišťálové lebky nebo Most špionů), ideologie filmu zle zaškodila.

Nejde o to, že z indiána je indiánka a z pošťáka Perraulta černoch, to jsou v podstatě jen úsměvné drobnosti. Pokud ale máte nutkání filmovým divákům zatajit, že v Londonově knize zálesáka Johna Thorntona (pána hlavního psího hrdiny Bucka) zabijí indiáni a ústředními zlouny se stane trojice zelenáčů, kteří ale v knižní předloze utonou, rozpadne se vám řada logických návazností, posloupností a velká část příběhové kostry.

Znalci knihy trpí, na druhou stranu nepoučení diváci, zejména kluci a holky, se parádně baví u nesmrtelného dobrodružství Bucka, který se z rozmazleného domácího psíka stane v prostředí zlaté horečky hrdé a svobodné zvíře a vůdcem smečky divokých vlků. Jako rodinný film jednoznačně doporučeno, zapomeňte ale na knihu.