Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Supraphonline.cz začal prodávat Stinga, Pearl Jam nebo Kanye Westa

13:10, 10. 10. 2013

Digitální obchod s hudbou Supraphonline.cz, který provozuje gramofirma Supraphon, podstatně rozšířil nabídku.

Díky čerstvé dohodě s konkurenčním labelem Universal Music (UM) začal prodávat jeho mezinárodní katalog, zahrnující takové globální hvězdy jako Pearl Jam (foto), Kanye Westa, Stinga, Lady Gaga, Queen, Nine Inch Nails nebo Eltona Johna. K dosavadním pěti tisícům titulům hlavně domácí provenience tak přibude dalších cca 45 tisíc nahrávek - desek, EP nebo singlů. V tuto chvíli ještě kompletní katalog UM na stránkách Supraphonline.cz není, import takového množství dat bude probíhat ještě cca měsíc.

Ceny jsou oproti fyzickým nosičům levnější o několik desítek korun. Například novinka Stinga The Last Ship přijde v mp3 na čtyři stovky, ve FLAC pak na 480 korun. Aktuální nahrávka Kanye Westa Yeezus přijde v mp3 na 280 korun. Jednotlivé písně stojí od 30 korun. 

Supraphon se o digitálním prodeji dohodl i s několika nezávislými evropskými gramofirmami, zastupovanými agregátorem Rebeat. V tuto chvíli rovněž pokračují jednání i s Warner Music (zastupují Parlophone a katalog někdejší české EMI) a Sony Music.

Domácí obchod Supraphonline.cz čím dál více čelí silné mezinárodní konkurenci. Na počátku října do Česka dorazil obchod Google Play Music, jehož ceny se pohybují od 90 do 350 korun. Hlavním digitálním kanálem pro domácí interprety je stále iTunes od Apple. Kupříkladu česká Universal Music na iTunes a YouTube (Google) realizuje cca 80 procent všech digitálních příjmů.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • TV Nova: několik čísel podílů na sledovanosti z uplynulých dní - seriál Kameňák v pátek večer zaujal 29,26 procenta diváků v cílovce 15 až 54, soutěžní show The Voice Česko Slovensko získala 29,62 procenta diváků u obrazovek v 15 až 54 a kriminální série Specialisté 22,13 procenta opět v 15 až 54.

  • MarketUP: digitální agentura změnila před nedávnem pravidla rozdělení zisku mezi poloviční majitele, Miroslava Krále (CEO) a Tomáše Ševčíka (COO). Oba se nově podílejí na zisku, určeného valnou hromadou, v poměru 60 procent pro Krále a 40 procent pro Ševčíka, pokud se Král "bude po dobu běžného účetního období podílet prací na činnosti společnosti z titulu výkonu funkce jednatele a CEO". Pokud tato podmínka nebude splněna nebo převede-li Král podíl na třetí osobu, budou se společníci podílet na zisku podle poměru svých podílů, tj. 50 procenty.

  • Full Capacity: menší agentura (chytré lavičky CapaSitty), má nového společníka, Jakuba Brýdla, který získal třetinu firmy. Zbylé dvě třetiny vlastní Petr Patočka a Jan Koťa Rolník.

Hit dne

Avengers: Endgame, další trailer.

  • Na turné

    Mandrage
    24. 1.30. 3.
  • Castingy

    Televize Barrandov shání zájemce o účast na natáčení pořadu Soudce Alexandr. Věk 20 až 70 let. Termín 22. a 23. září.

Recenze

Jak vycvičit draka 3

Již od prvního filmu z roku 2010 je série Jak vycvičit draka zárukou kvalitní, milé, chytré a nápadité zábavy pro celou rodinu. Dobrá zpráva: ani aktuální trojka z této nepříliš hustě obsazené škatulky naštěstí nevybočuje.

Celá vikingská parta - Škyťák s drakem Bezzubkou, Astrid a plno dalších - má pro diváky přichystáno další napínavé dobrodružství se spoustou bláznivých zvratů. Tentokráte nejde o nic jiného, než o nebezpečí, hrozící všem blpským drakům. Jedinou šancí je najít mýty opředený Skrytý svět, daleko od lidí, v němž by se všichni draci mohli před hrozbou ukrýt a přežít.

Samozřejmě, i v takto postavené vyprávěcí kostře se nezbytně objevují prvky současného progresivního a korektního Hollywoodu typu migrace Vikingů, multikulti soužití různých kultur atd. Ovšem scenáristická a režijní účast Deana DeBlois (na kontě má všechny dračí firmy) je zárukou, že vše je zakomponováno do příběhu inteligentně a se vkusem. DeBlois umí vyprávět zajímavě, vtipně, s nadhledem a hlavně se dokáže zkušené vyhnout očekávání diváků, takže ani u trojky se nedá předem odhadnout, jak celé dobrodružství skončí (kromě toho, že skončí dobře).

K tomu si připočteme úchvatné vizuální zpracování, možná nejlepší ze všech tří filmů, které občas nezapře inspiraci slavným Avatarem. Jak vycvičit draka 3 - to je jistota dobře prožitého času v kině. Ale už bych tu sérii neprotahoval, ani kvůli očekávanému ranci peněz.