reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Televize Prima zvedla tržby na 2,5 miliardy

13:51, 22. 10. 2013
Televize Aleš Borovan

První komerční televize Prima (podle letošních tržeb) stále jede na vlně euforie a nepovedeného obchodního modelu televize Nova.

Tržby za tři kvartály 2013 se vyhouply na více než 2,5 miliardy korun,v meziročním srovnání to představuje růst o více než 35 procent. Pro srovnání: to je o několik desítek milionů více, než kolik FTV Prima získala za celý rok 2011. Příznivě vychází i meziroční porovnání třetích kvartálů 2012/2013 - tržby Prima Group vyskočily o 167 milionů na 772 milionů korun.

Prima Group (na fotce ředitel Martin Konrád) těží jak z letošního odchodu části velkých inzerentů z kanálů Nova Group, tak i z některých vlastních šťastných tahů - rozjezdu dokumentárního kanálu Prima Zoom a společného prodeje reklamy s TV Barrandov. V posledních měsících však hlavní kanál Prima výrazně ztrácí podíl na sledovanosti, který v září spadl na 14,34 procenta (celý den, skupina 15+), v srpnu na 13,15 procenta.