reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Podnikání České televize vyneslo 186 milionů

aktualizováno
12:46, 24. 10. 2013
Televize Aleš Borovan

Obchodní činnost České televize si v letošním roce udržuje stabilní výkon.

Celkové výnosy za první pololetí činily 186 milionů korun, stejně jako loni. Z této částky připadá na prodej reklamy, sponzoringu, minipořadů, SMS, speciálních operací skoro 150 milionů, zbytek vygeneroval prodej práv k pořadům, knih, CD, merchandisingu a DVD. Reklama na kanálech ČT2, ČT1 a ČT4 přinesla do kasičky Kavčích hor skoro 53 milionů korun, v meziročním srovnání o 21 milionů více. Sponzoring, product placement a minipořady vynesly 64 milionů korun.

Dařilo se v prodeji vlastních seriálů a pořadů (celkem za 28 milionů korun) - Nova si koupila za 3,7 milionu korun komunistické série Ve znamení Merkura a Dnes v jednom domě, TV Barrandov získala za 2,8 milionu Ženu za pultem a Okres na severu. Z DVD se nejvíce prodávala Zdivočelá země (tři tisíce kusů) a Vyprávěj III. (foto, 1600 kusů), z knih Krysáci jsou zase spolu (6500 kusů).