reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Český rozhlas vypíše tendr na mediální analýzy

13:09, 4. 12. 2013
Rádia Aleš Borovan

Mediální analytici a znalci mediální scény mají šanci vydělat si nějakou tu zlatku v Českém rozhlasu.

Rada ČRo totiž bude pokračovat v poptávání externích mediálních analýz, které se zabývají jednotlivými segmenty vysílání rozhlasu. Vzhledem k tomu, že rada nemá právní subjektivitu, příslušný tendr podle zákona o veřejných zakázkách vypíše vedení veřejnoprávního rozhlasu. Podle informací Borovan.cz tak nastane v lednu 2014. Objem zakázky by se měl pohybovat nad jeden milion korun.

Rozhlasoví radní (na fotce předseda rady Tomáš Ratiborský) v uplynulých měsících zadali několik mediálních analýz. Jednalo se o analýzy předvolebního vysílání během loňských krajských a senátních voleb, předvolebního vysílání ČRo během letošních prezidentských voleb, analýzy dvou pořadů Radiožurnálu a ČRo 6 vysílaných v roce 2012 (Ozvěny dne a Názory a argumenty) a analýza hodnotící komentář Adama Drdy v rámci prezidentských voleb. Celkový objem těchto analýz dosáhl 547 tisíc bez DPH. Vzhledem k tomu, že se jednalo veřejné zakázky malého dosahu, nebyl na ně vypsán tendr.