reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Komár a spol. prodali majoritu v Mediaresearch, který měří televizní sledovanost

13:18, 22. 7. 2014
Televize Aleš Borovan

Realizátor měření televizní sledovanosti, společnost Mediaresearch, získal nového majoritního vlastníka, nadnárodní holding Nielsen.

Ten koupil 51 procent firmy, prodávali Iain Nils Hessey Rügheimer, Vladimír Komár, Tereza Šimečková (foto) a Michal Jordan. V Česku tak budou vedle sebe působit dvě sesterské společnosti holdingu - stávající ACNielsen Czech Republic, zabývající se zejména retailovým monitoringem, a Mediaresearch, měřící média. Ten bude bude v druhé polovině letošního roku přejmenován na Nielsen Admosphere.

Do pětičlenného představenstva společnosti byli jmenováni Tereza Šimečková a Michal Jordan, kteří budou současně působit i jako výkonní ředitelé, dále Kyriakos Kyriakou, ředitel společnosti Nielsen pro východní Evropu a zároveň jednatel společnosti ACNielsen CR, Alain Couttolenc a Vittorio Sala. Členy holdingu Nielsen se stávají rovněž všechny firmy ve skupině Mediaresearch - Admosphere, Adwind Software, Prime Time, Mediaresearch Slovakia a Mediaresearch Bulgaria.