reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Česká televize vsadila na brutální PR/TK bombing Hráči dne

15:22, 1. 9. 2015
Aleš Borovan

Management veřejnoprávních Kavčích hor (na fotce šéf Petr Dvořák, který sám kdysi začínal v PR branži) chce evidentně televizní konkurenci utlouct kobercovým PR náletem. V těchto dnech jednoznačně překonal rekord v počtu tiskových konferencí jednoho subjektu pořádaný za nejkratší dobu: od středy 26. srpna proběhlo doposud pět (!!) setkání zástupců ČT s novináři (k pořadům i jednotlivým kanálům), šestá TK se chystá na pondělí 7. září. Zajímavá taktika, která může přinést řadu dílčích úspěchů, někteří členové Rady ČT se však již začínají ptát po účelnosti vynaložených prostředků.