reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Produkce Barletta se rozšiřuje o novou reklamní agenturu a specializované studio

14:47, 21. 2. 2020

Televizní a filmový producent a režisér Matěj Chlupáček (foto), který ovládá a řídí produkční firmu Barletta (papírově je zde jako spolumajitelka i maminka Andrea Chlupáčková), díky širšímu záběru aktivit přetváří firmu na větší skupinu.

Již několik měsíců v rámci Barletty funguje nový brand reklamní agentury Barletta agency. Ta se nyní překlopila v samostatnou, stejnojmennou firmu, kterou papírově ovládá tatínek a zároveň finanční ředitel Michal Chlupáček. Nová společnost bude zajišťovat komunikaci, brand, marketing a reklamu obecně pro výběrové klienty.

Barletta agency se kupříkladu stará o kompletní marketing nadnárodní společnosti Universal Robots, pracuje pro Pumu či módní vyhledávač Glami. Ředitelem agentury je Tomáš Hodboď (neplést si se stejnojmenným partnerem skupiny Miton), který dříve působil ve VCCP, České televizi nebo jako vedoucí stratég agentur Apploud či Soulmates. "Barletta jakožto produkce bude v úzké spolupráci s Barletta agency," uvedl pro Borovan.cz Chlupáček.

Kromě reklamní agentury Chlupáček založil i společnost Iscream, kterou vlastní společně s kameramanem Martinem Doubou (50 procent, ex-Filmservice) a producentkou Marií "Majou" Hamplovou (5 procent). Jedná se o kreativní tabletopové studio, podle vlastníků "první tuzemské studio čistě specializované na natáčení spotů a videí zaměřených na jídlo a pití".

Produkce Barletta se doposud podílela na výrobě televizních seriálů Zrádci (ČT), nebo Profesor T. (TV Nova). Na kontě má i celovečerní filmy Bez doteku, Hany, Polednice a řadu reklamních spotů.