Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Produktově-marketingová skupina ROI Hunter prodělala přes 28 milionů korun Hráči dne

08:17, 6. 9. 2023

Brněnská produktově-marketingová skupina ROI Hunter, za kterou stojí podnikatel Karel Schindler (foto; dříve Tlusťák) a několik investorů jako Enern, singapurský fond AAV a polská mediální skupina Agora SA, po mírném poklesu v roce 2021 loni opět navýšila tržby. Firma v roce 2022 utržila 168 milionů korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 15 milionů. Čistý zisk 15 milionů se loni překlopil ve vysokou čistou ztrátu 28 milionů korun (vše konsolidovaná čísla). To bylo dáno zejména rychlým růstem osobních nákladů - z 67 milionů na 100 milionů korun.

"Skupině ROI Hunter se i přes ekonomické prostředí plné již zmíněných výzev (válka na Ukrajině, inflace) podařilo dosahovat vysoké retence klientů na úrovni značek i obratu. Přímé výnosy od klientů skupiny ROI Hunter... rostly meziročně tempem přibližně 40 procent. Nákladová strana hospodaření reflektovala investice. V druhé polovině roku skupina ROI Hunter více investovala především do klíčových akvizic dodatečné pracovní síly."

ROI Hunter spolupracuje s Meta/Facebookem či Instagramem. Společnost provozuje 6 kanceláří po celém světě - kromě Prahy i v DubajiLondýně nebo v Sao Paulu. Zaměstnává v nich téměř 100 pracovníků.