Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Publicis Groupe získala nového klienta, prodejce nábytku. Loni vysoutěžila 23 nových klientů Hráči dne

18:11, 24. 1. 2024
Reklama/PR Aleš Borovan

Komunikační skupina Publicis Groupe (na fotce Tomáš Varga, CEO Publicis Groupe pro střední Evropu) zvítězila ve výběrovém řízení na mediální agenturu, které pořádal rakouský prodejce nábytku XXXLutz. Komunikační skupina bude v roce 2024 zajišťovat plánování a nákup médií pro značky XXXLutz a Möbelix na českém a slovenském trhu. Na pozici mediální agentury střídá Publicis Groupe agenturu OMD.

V uplynulém roce 2023 uspěla skupina Publicis Groupe dle vlastních slov celkově v 60 procentech mediálních tendrů, ve kterých získala 23 nových klientů s mediálními investicemi v souhrnné výši téměř půl miliardy korun. Dalších 6 klientů loni skupina obhájila. Mezi nové klienty patří vedle zmíněné společnosti XXXLutz také například Swisslife, Doosan Bobcat, Foodora, Pfizer, Lancome, Miele, Moët Hennessy, Portu, Veolia nebo Pluxee (dříve Sodexo). V globálních tendrech Publicis naopak v minulém roce ztratil Nestlé a E.ON.

"V roce 2023 jsme dokázali vyhrát nejvíc nových zakázek v naší historii a zahájili spolupráci s řadou významných značek v nových vertikálách. Jedním z takových klientů je i XXXLutz s velmi silnou pozicí na trhu," uvedl David Krňák, chief media officer Publicis Groupe.