Publicis Groupe: komunikační skupina prodlužuje kontrakt s velkým klientem. Prodejce parfémů a kosmetiky Notino si ve výběrovém řízení na mediální agenturu pro 14 evropských trhů vybral právě Publicis Groupe. Společnost tak prodlužuje kontrakt, který trvá od roku 2018. Publicis Groupe zajistí pro Notino mediální strategii zahrnující plánování i nákup mediálního prostoru v televizi a dalších offline a online kanálech
TV Nova: další premiérový díl seriálu Odznak Vysočina sledovalo v neděli 26. března večer 1,233 milionu diváků v CS 4+. Epizoda s názvem Na dně zaujala 29,25 procenta diváků v CS 15 až 54 u televizí.
Dino Toys: firma Ladislava Mareše, která se zabývá výrobou deskových her, puzzle, kostek nebo karet, ve fiskálním roce 2021/2022 (skončil v červnu) utržila 244 milionů korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 23 milionů. Čistý zisk ve sledovaném období dosáhl 27,5 milionu korun.
TP Pohoda: novou obchodní ředitelkou ostravské mediální skupiny se stala Jitka Hejlová (Bílková). V minulosti zastávala vedoucí pozice v obchodních odděleních společností JCDecaux (obchodní ředitelka) a Railreklam, v segmentu outdoor reklamy má 25ti letou praxi.
Zásilkovna: spustila možnost podání zásilek skrze automatická výdejní místa Z-Box. V Česku jich Zásilkovna nainstalovala více než 3700, v Evropě téměř 6300. Zásilku je možné poslat také na Slovensko, do Maďarska a Rumunska.
Česká televize: na začátku dubna spustí dvě nové verze zpravodajského pořadu Události v regionech, které se budou věnovat dění ze severovýchodních a z jihozápadních Čech. Nové relace doplní stávající vysílání z jižní a severní Moravy a ze středních Čech. Všech pět verzí pořadu Události v regionech nabídne ČT poprvé v pondělí 3. dubna.