Euro - Agency: reklamní a marketingová společnost ze skupiny Blanky Schönové a Miroslava Schöna (Mountfield) v roce 2021 utržila 318 milionů korun. V meziročním srovnání to je pokles o 9 milionů. Čistý zisk se naopak zvýšil z 18 milionů na 19 milionů korun.
TV Nova: před komunálními volbami televize uspořádá čtyři debaty ze čtyř největších měst naší republiky, a to konkrétně 19. září v Plzni, 20. září v Ostravě, 21. září v Brně a 22. září v Praze. "Každá debata bude trvat hodinu a půl a bude živě vysílána na TN Live se začátkem po Odpoledních Televizních novinách a koncem před Televizními novinami. Do debaty pozveme zástupce všech stran, které v průzkumech veřejného mínění překročí v období od 1. července 2022 až 11. září 2022 průměrně 5ti procentní hranici v daném městě." Rovněž základem zpravodajství ze senátních voleb bude několik předvolebních debat.
Agentura Petřinová: bookingová agentura v roce 2021 utržila 10,5 milionu korun, o rok dříve to bylo 5,8 milionu. Čistý zisk se z nuly meziročně zvýšil na 540 tisíc korun. Firma zastupuje například Jaroslava Uhlíře, Michala Hrůzu, Žlutého psa nebo Annu K.
Zak TV: regionální plzeňská a karlovarská televize, spadající pod skupinu Euronova Group, v roce 2021 utržila přes 47 milionů korun. O rok dříve to bylo téměř 10 milionů korun. Čistý zisk se zvedl z předchozí půlmilionové ztráty na 2,2 milionu korun.
Regionální televize CZ: aktuální rozdělení podílů v síti regionálních TV studií - Eva Stejskalová 20 procent (dříve 50 procent), Our Media 20 procent (dříve 30 procent), nový společník A11 60 procent (kupoval kromě jiného od miliardáře Iva Valenty).
TV Nova: streamovací platforma Voyo uvede ode dneška nové díly zábavného soutěžního pořadu Na lovu. Na TV Nova budou od 22. srpna, vždy v pondělí až pátek od 17:30. Od soboty 3. září každou sobotu Nova uvede Na lovu - hvězdný speciál se známými českými osobnostmi. Objeví se v nich například Vojta Kotek, Táňa Dyková, Janek Ledecký nebo Jan Rosák.
Je to možná paradox, ale popíkáři (anebo někde na pomezí poprocku) Chinaski jsou na tento typ hloubkového a bezpochyby v mnohém bolestivého ponoru do vlastní historie a duše jako dělaní. Hlavní persóna a frontman Michal Malátný je totiž ukázkový introvert se vším všudy. Jinými slovy, z běžných tlachacích rozhovorů v novinách a lifestylových časopisech nemá jen trochu náročný čtenář či divák šanci se dozvědět, co se v jedné z našich nejpopulárnějších kapel skutečně děje, čím si prošla a prochází.
foto: tony kosař
Jen pro připomenutí: prazáklad Chinaski sahá až někam do 80. let a do Jičína. Dva spolužáci ze základky, Malátný a Hroch, zakládají kapelu, která se z původních punkových a studentsko-rockových počátků vyvinula ve velkou popovou mašinérii a generátora rádiových hitů (Každý ráno, 1970 atd.). Na cestě poztrácela řadu zúčastněných kamarádů-muzikantů (včetně tragicky zahynulého Hrocha), naposledy na konci roku 2017.
Je to takové poctivé, hořkosladké vzpomínání (s množstvím raritního materiálu), u kterého se říká mnohé a přitom je jasné, že vysloveno nemůže být a nebylo úplně vše. Pro citlivého introverta Malátného to musí být nelehký pohled zpět. Ztracení kamarádi jsou především jeho (bývalí) největší přátelé. Vlastně je vůbec div, že s podobným typem dokumentu souhlasil, byť asi nelze pominout autoterapický účinek: není rozumné v sobě dusit příliš mnoho bolestivých věcí. I pro introverta Malátného typu.
Tahle kapela dobře klame tělem: navrch hodná a spořádaná parta muzikantů, uvnitř úřadující démoni. Možná proto může být film Každej ví kulový přitažlivý i pro neposluchače kapely. A rovněž funguje jako výborný doplněk k Malátného povedené knižní prvotině Chinaski poprvé (2013), ve které se frontman Chinaski otevřel světu ještě o chlup víc.