Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Richard KrajčoEsa

herec, zpěvák, manažer, skladatel, frontman
1.6.1977
Vzdělání:
  • vyučil se elektrikářem
  • studoval na Vysoké škole báňské
  • od roku 1996 studoval na Janáčkově konzervatoři (Ostrava) hudebně dramatický obor, vystudoval herectví
Kariéra:
  • v roce 1993 spoluzakládá poprockovou kapelu Kryštof
  • ta se v průběhu let stala jednou z komerčně nejúspěšnějších českých kapel, která vydala osm studiových nahrávek
  • Kryštof doposud prodal na 200 tisíc nosičů (30 tisíc Magnetické pole)
  • 1998 až 2009 spolumoderuje hudební pořad Medůza
  • od roku 1999 hrál v Divadle Petra Bezruče v Ostravě
  • v roce 2003 přestup do Národního divadla, ze kterého v létě 2013 odchází na protest proti činnosti ministra kultury Jiřího Balvína
  • zahrál si v několika filmech a seriálech (Non plus ultras, Sametoví vrazi, Nuda v Brně, Znamení koně, Comeback, Křídla Vánoc)
  • moderátor na rádiu Wave (Český rozhlas)
  • v roce 2013 získal cenu Thálie za nejlepší mužský výkon v kategorii činohra za roli Dennyho ve hře Deštivé dny
Záliby:
  • hudba
  • fotbal
  • PlayStation
Zvláštní poznámka:
  • první manželství se zpěvačkou Ivou Frühlingovou se na počátku roku 2006 po několika měsících rozpadlo
  • v roce 2008 se podruhé oženil s modelkou Martinou Poulíčkovou
  • dvě děti - syn Richard a dcera
  • vlastní statek v Krkonoších
  • v předvolební kampani ČSSD  v roce 2002 podporoval političku Petru Buzkovou
  • rozvod s druhou manželkou
  • vztah s režisérkou Karin Babinskou
Odkazy:
Chcete-li doplnit některý z údajů, neváhejte a napište nám na info@borovan.cz

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Rychlovky

  • Mighty Sounds: 16. ročník letního festivalu (punk, rock‘n’roll, reggae, hc, ska a rockabilly), přesunutý z roku 2020, proběhne 9. až 11. července 2021 na letišti Aeroklubu Tábor. Drtivá většina kapel z line-upu pro rok 2020 již potvrdila svou účast i v roce 2021, oznámily bez další podrobnosti pořadatelé.

  • Rixo.cz: do online pojišťovací služby z podnikatelského impéria Jiřího Šmejce se doposud registrovalo na 18 tisíc klientů. Na počátku roku to bylo 10 tisíc klientů. Zatímco v lednu zákazníci nahrávali v průměru 10 pojišťovacích smluv denně, nyní je to až 300 smluv za den. Služba chce mít do 3 let 5 procent pojišťovacího trhu v Česku.

  • Whalebone: brněnská technologická společnost, která podniká v oblasti internetové bezpečnosti, expanduje do Latinské Ameriky. S expanzí pomůže Adriana Dergam, která do května vedla korporátní komunikaci a udržitelné podnikání českého Vodafonu.

  • A11: vydavatelství lokálního a odborného tisku expanduje s titulem Náš Region na Moravu. Náš Region Brno je první moravskou mutací a celkově o již 33. novinami této značky. Firma potvrzuje svůj záměr výrazně vstoupit na Moravu a doplnit tak své portfolio lokálních novin a časopisů, které vydává v Praze, ve Středočeském kraji, Karlovarském kraji, Ústeckém kraji a v Libereckém kraji.

  • Premiere Cinemas Czech: menší řetězec multiplexů (Praha, Teplice, Olomouc) v roce 2018 utržil 124 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 14 milionů více. Čistý zisk se meziročně zvýšil ze 14 milionů na 21 milionů korun.

  • Asociace provozovatelů mobilních sítí: novým prezidentem oborové asociace se stává zkušený píárista Pavel Vlček. Bude odpovídat grémiu generálních ředitelů členů asociace a jejímu představenstvu. Vlček během své profesní historie řídil komunikaci a vnější vztahy ministerstva průmyslu a obchodu či Citibank, Rosatom a naposledy mBank. V uplynulých dnech byl opětovně zvolen předsedou výkonného výboru profesní organizace PR Klub.

  • Na turné

    Mirai
    21. 10.22. 11.
  • Hit dne


    První záběry z nového filmu Slávka Horáka. Premiéra v kinech 23. července.

Recenze

Bourák

Tohle je mimořádně smutné - nový film Bourák renomovaných tvůrců Ondřeje Trojana (režie) a Petra Jarchovského (scénář) aspiruje na pozici nejvíce nesmyslného a nejzbytečnějšího českého snímku posledních let. Hned vedle ultra obávaného titulu Poslední plavky (2008).

Těžko říci, kdo se na výsledném fiasku Bouráka podílel více, zda Trojanova režie či Jarchovského scénář. Zatímco Trojan má na kontě výborné filmy jako Želary, Občanský průkaz a s přimhouřením očí snad i Toman, Jarchovský je nevyzpytatelný, podepsán je pod řadou zdařilých (Občanský průkaz), ucházejících (Pupendo, Musíme si pomáhat), ale i totálně nepovedených věcí (U mě dobrý, Nevinnost, Líbánky). Spíše to bude tak fifty fifty.

Ve filmu o jakémsi zastydlém vyznavači rock`n`rollu a rockabilly nefunguje téměř nic. Režie upachtěná, bez nápadu, invence, jak od nějakého žáka základní školy, příběh (pokud se dá o něčem takovém hovořit) plochý, plytký, nudný, postavy podivné, nezajímavé a jednající nelogicky, dialogy tahají za uši svojí umělostí a plakátovitostí, vtipné momenty skoro žádné. Hudba zapomenutelná, nevýrazná, což je u rocknrollového filmu, který by měl sršet energií, dvojnásob tristní.

Skutečně to musí být frustrující pocit, mít k ruce tak talentované herce jako je Ivan Trojan, Kristýna Boková anebo Jiří Macháček, a nabídnout jim tak podivnou splácaninu. Bourák uštědřil již tak dost pochroumané značce český film další ránu - ve světě nikoho nezajímá a v Česku odpuzuje čím dál více lidí. A to, že na Bouráka finančně přispěl filmový fond, jen podtrhuje celou tu bídu.