reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

První ochutnávky nového Pražského Deníku (Vltava-Labe-Press) Fotogalerie

Vydavatelství Vltava-Labe-Press konečně oficiálně představilo design a obsah nového Pražského Deníku, který se na trhu objeví 25. dubna (psali jsme jako první).

Další podrobnosti zajímavé události: prvotní náklad byl stanoven na 70 tisíc kusů, zaváděcí cena na 10 korun (měla by vydržet do konce roku 2016). Standardní rozsah 24 stran. Počet distribučních míst v metropoli VLP zvýšila na 3000, z toho tisíc míst bude nových. Nabídku předplatného Pražského Deníku dostane 30 tisíc odběratelů časopisů dceřiného vydavatelství Astrosat Media.

Celkem redakce Pražského Deníku tvoří 30 lidí plus externisté plus spolupracovníci z tabletového týdeníku Dotyk a časopisů Astrosatu. Obsah bude stát na zprávách o Praze, servisních informacích, ekonomice/datové žurnalistice a lifestyle. Změnami projde i webová stránka titulu a sesterské mutace Deníku. Design a obsah nového Pražského Deníku viz obrazová příloha, která zachycuje podobu makety (fiktivní obsah).