reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Tržby fullservisové společnosti Ray Productions klesly na milion korun Hráči dne

11:26, 25. 5. 2018
Reklama/PR Aleš Borovan

Pražská fullservisová produkční firma Ray Productions (RP), která měla při vstupu na trh roce 2016 velké plány, podle všeho spíše tlumí činnost. Tržby za rok 2017 podle výkazu zisku a ztrát klesly z 15,7 milionu na 1,1 milionu korun. Ztráta z roku 2016 ve výši 3,6 milionu se o rok později prohloubila na 4,3 milionu korun.

V Ray Productions drží 51 procent Young & Rubicam Praha (na fotce jednatel a předseda sboru jednatelů RP Petr Havlíček, ten je zároveň CEO Young & Rubicam CEE). Zbylých 49 procent má Port#58 Jana Voceďálka a Miroslava Steinbacha, který zastupuje klastr vizuálních a zvukových postprodukcí, soustředěných v Tusarově ulici v pražských Holešovicích.

Ray Productions při startu nabízela produkční služby od natáčení spotů, video a audio postprodukci, přes tisk, digitální produkci až po content nebo design. Její evropská síť zahrnující pobočky v LondýněLisabonuPaříži Krakově byla vybudována tak, aby zvládla jak nákladné high-endové produkce, tak i nízkorozpočtové zakázky. Centrálním hubem nové firmy měla být právě Praha.