reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Marketingová agentura Brain One koupila podíl v produkci Bumerang Film Hráči dne

06:56, 2. 6. 2018
marketing Aleš Borovan

Malá marketingová agentura Brain One (provozní společnost DigitalBrain Company) se chce stát větší. Pod hlavičkou Brain Family nedávno získala podíly ve videoprodukci Bumerang Film (30 procent) a v grafickém studiu Spoj.se (40 procent). Skupinka zaměstnává 28 lidí, loňský obrat dosáhl 20,5 milionu korun. Služby Brain Family již nyní využívají Czc.cz, Eta nebo Vivantis. V blízké době se Brain Family plánuje rozšířit o další dvě agentury v oblasti sociálních sítí a nákupu médií.

Zakladatelé rovněž plánují v roce 2020 otevřít investiční fond. "Chceme umožnit startupům, aby se mohly soustředit hlavně na budování produktu. Nabídneme jim nejen investici, ale taky marketingovou a produktovou podporu, která jim pomůže s počátečním růstem," uvedl spoluzakladatel Brain Family Martin Zdražil (na fotce zleva majitelé DigitalBrain Roman Zámečník, Lukáš Krčil, Martin Zdražil).