Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

PR agentura Crest Communications má nového spoluvlastníkaHráči dne

25. 11. 2018

Střední PR agentura Crest Communications (CC), zaměřená zejména na PR pro reality a development, získala nového spoluvlastníka. Podíl 50 procent nedávno ovládla společnost ShrtCut Studio (takto je název správně) Anny Lozinské. Jednatel ShrtCut Studio Jaroslav Matyáš se stal druhým ředitelem CC. Prvním ředitelem je stále Aleš Langr (foto), který drží rovněž polovinu firmy. Crest Communications v roce 2017 utržila 12 milionů korun, v meziročním srovnání o 7 milionů méně. Čistý zisk z roku 2016 ve výši 1,4 milionu se loni překlopil ve ztrátu 1,2 milionu korun. Letos by čísla měla opět vzrůst.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • O2 Czech Republic: díky spojení několika frekvenčních pásem jako první pokryl celé město, konkrétně Kolín, mobilním internetem s rychlostí očekávanou od sítí 5G.

  • Daniel Křetínský a Patrik Tkáč: EP Global Commerce (EPGC) předložila akcionářům německé společnosti Metro (rozsáhlá síť obchodů Cash&Carry) veřejnou nabídku na převzetí všech kmenových a prioritních akcií. Nabídka EPGC je podmíněna mimo jiné tím, že EPGC dosáhne na dostatečný počet akcií nutných k převzetí kontroly nad Metrem. Nabídková cena za kmenové akcie činí 16 eur a za prioritní akcie 13,80 eura. To firmu nacenilo na téměř 6 miliard eur. EPGC již vlastní 7,3 procenta kmenových akcií Metra.

  • Asociace pro elektronickou komerci: v roce 2018 dosáhl obrat e-commerce ve sledovaných státech EU 547 miliard eur, v roce 2017 to bylo 489 miliard eur. Na celkovém objemu se z 66 procent podílí západní Evropa. V Česku e-retail v roce 2018 dosáhl 135 miliard korun, v meziročním srovnání o 17 procent více.

  • Confidence Digital: digitální agentura změnila složení vlastníků. Pětiprocentní podíl Petra Svobody přešel na Tomáše Studeníka, který nyní vlastní 49 procent. Zbylých 51 procent drží Kateřina Studeníková Cimoradská.

  • Česká televize: dnes spouští v HbbTV novou verzi aplikace iVysílání. Kromě změny designu přibylo množství nových funkcí včetně možnosti sledování obsahu přímo z webu ČT, či tematické členění pořadů dle vybraných žánrů.

  • FTV Prima: úvodní díl nové minisérie Linka v pondělí 17. června vidělo 1,103 milionu diváků (share 32,57 procenta) v cílovce 15+. Podíl sledujících u ekonomicky aktivních obyvatel 15 - 69 let byl téměř shodný, 32,50 procenta (805 tisíc diváků).

reklama
  • Na turné

    Lenka Filipová
    07. 10.13. 11.
  • Hit dne


    Teaser k chystanému filmu Václava Marhoula Nabarvené ptáče.

Recenze

X-Men: Dark Phoenix

Pozice X-Men: První třída a Logan: Wolverine jako doposud nejpovedenějších filmů x-mení série se solidně otřásá. Režisér, producent a scenárista Simon Kinberg (mimochodem napsal scénář i k X-Men: Apokalypsa, Budoucí minulost a Poslední vzdor) přichází s Dark Phoenixem, dech beroucí jízdou, kterou si divák užije od začátku do konce.

Základem Dark Phoenixu je především skvěle a inteligentně napsaný scénář, se silným, přehledným příběhem a obsahující vyváženou kombinaci povedených akčních scén, dějových zvratů a uvěřitelného vývoje postav (plus jako bonus minimum politicky korektních momentů - to je osvěžující faktor). Tentokráte X-Meni zápasí s jednou z vlastních řad, s Jean Grey, ze které neznámá kosmická sílí postupně vytváří jednoho z nejmocnějších mutantů vůbec. To každého z X-Menů vystaví těžké zkoušce.

Možná, že nejednoznačná a nepředvídatelná proměna či transformace hlavních postav je vůbec to nejlepší, co Dark Phoenix nabízí. Stejně jako například autoři ve Wolverinovi i zde Kinberg šťastně vsadil na polidštění výjimečných bytostí se superschopnostmi. Děj tak vychází nejen z jejich síly, ale i z jejich nedostatků, slabostí a omezení. Původně sci-fi/fantasy se tak posouvám až někam k sociálnímu dramatu. To spolu s vysoce vydařenou akcí řadí film vysoko nad X-Men: Apokalypsu a Budoucí minulost.