Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Advokátní kancelář Havel, Holásek a Partners zvedla čistý zisk nad 100 milionůHráči dne

Havel, Holásek & Partners (HHP), jedna z největších tuzemských advokátních kanceláří, která se kromě jiného rovněž pracovně zaměřuje na mediální a zábavní průmysl (poradenské služby), loni navýšila výkon. Tržby firmy (bez inkasní agentury Cash Collectors) za rok 2016 vzrostly o 11 milionů na 551 milionů korun. Celkový obrat za dané období se zvedl ze 633 milionů na 663 milionů korun. Účetní zisk společnosti za loňský rok se meziročně zvýšil o 66 procent na více než 125 milionů korun.

Aktualizace zástupců AK: "HHP v první polovině roku 2017 v Česku zvýšila oproti roku 2016 zisk před zdaněním o více než 20 procent a čistý obrat o více než 11 procent. Obrat celé skupiny dohromady se spolupracující inkasní agenturou Cash Collectors pak dosáhl více než 390 milionů korun. Za rok 2017 by tak mohl celkový obrat skupiny Havel, Holásek & Partners dosáhnout 800 milionů korun.“ 

HHP (na fotce největší podílník Jaroslav Havel) v nedávné době radila HP Tronic při akvizici majoritního podílu Datart, společnosti PressMedia při akvizici majoritního podílu Valmont, druhého největšího provozovatele sítě trafik v Česku, nebo vydavatelství Albatros Media při nákupu zlínského vydavatele Kniha Zlín.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Zásilkovna: logistická firma nasazuje robotické zařízení pro výdej zásilky Z-bot. První Z-bot je umístěn v OC Chodov v Praze. Maximální kapacita Z-botu je až 315 zásilek denně. Pokud se služba ujme, Zásilkovna umístí zařízení v dalších obchodních centrech (Praha a další města Česka).

  • Live Nation: koncertní agentura přiveze do Česka koncert jazzového klavíristy Herbieho Hancocka. Akce se uskuteční na podzim v Praze v nové hale O2 universum.

  • Axocom: vlastnictví televizní firmy bylo převedeno z mediální podnikatelky Eriky Luzsiczy na slovenskou společnost Elite Development. Tu podle slovenského obchodního rejstříku ovládá Luzsicza ze 100 procent.

  • Havas PR Prague: PR agentura v roce 2018 utržila 7,2 milionu korun. V meziročním srovnání to je pokles o 19 milionů korun. Ztráta z roku 2017 ve výši 700 tisíc se snížila na 500 tisíc korun.

  • Frekvence 1: novým moderátorem diskusního pořadu Press klub se stane bavič, publicista a scenárista Luděk Staněk. Jeho pořad na Mall.tv Události Luďka Staňka nově najede na denní periodicitu.

  • Alza.cz: největší český e-shop s Liftagem v Praze testují společný rozvoz zásilek a lidí. Za pomoci sdílených anonymizovaných přepravních dat analyzují pohyb dopravců a vozů taxi, které by v případě volných kapacit mohly sloužit také k převozu balíčků.

reklama
  • Na turné

    Lenka Filipová
    07. 10.13. 11.
  • Hit dne


    Trailer k Spider-Man: Daleko od domova.

Recenze

Avengers: Endgame

Předchozí vysoce povedený film Avengers: Infinity War (2018) a zejména jeho mrazivý závěr ve fanoušcích vyvolal obrovská očekávání, která však aktuální pokračování Avengers: Endgame plní jen zčásti. Spíše minimálně. Bohužel. Jakoby by se režisérská dvojice Anthony Russo, Joe Russo lekla tak slibně rozjetého příběhu, jako by jim došla kreativita a její nedostatek i navzdory všem monumentálním trikům nahrazovala rutinou a předvídatelností.

Zklamání ze závěru aktuální fáze Marvel Cinematic Universe má několik důvodů. Nepříliš propracovaný a povedený scénář, který místy nepřehledný děj roztáhl na úmornou plochu tří hodin. Minimum hlášek a minimum nápaditosti při rozvíjení postav. Pokud scenáristé sáhnou k tak otřepanému triku sci-fi jako je stroj času, logicky se pak dostanou do neřešitelných paradoxů jako je pomotaná souslednost, faktické zacyklení dějů a zdvojování postav, které jsou však nonšalantně pominuty v zájmu zachování příběhu. A k tomu nezbytné výboje progresivního Hollywoodu ve formě feministických bojůvek či faktické předání  jedné z postav z rukou unaveného bílého muže do náruče energií kypícího černocha.

Tohle už nezachrání ani očekávaná velká závěrečná bitva, která je příliš krátká, bez napětí a překvapení, než aby uspokojila nároky namlsaných diváků z předchozího filmu. Mohli jsme dostat velkolepé a invenční zakončení velké ságy a zatím nám filmaři naservírovali jen řemeslně odvedený standard. Škoda, škoda, škoda.