reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Agentura Knowlimits první v kvalitativním žebříčku RECMA Hráči dne

18:47, 23. 4. 2021

Pařížský institut RECMA, který hodnotí mediální agentury v globálním měřítku, ocenil komunikační agenturu Knowlimits (na fotce TOP management, vpravo dole CEO a spolumajitel Jan Vidím ml., vlevo dole Petr Bažant). Ta získala první příčku v kvalitativním žebříčku Quali-pack Report za rok 2020 před Médeou (Jaromír Soukup) a PHD (Omnicom Media Group). Knowlimits o tom informovala v tiskové zprávě.

Kvalitativní hodnocení je založeno na dvou skupinách kritérií - vitalita a struktura. Pod vitalitou se rozumí konkurenceschopnost v tendrech. Hodnocení se provádí jednou ročně a zároveň tři roky po sobě. Kritéria struktury zkoumají hlavně disponibilní zdroje agentury, to jest počty specialistů v jednotlivých sekcích - digital, data & analýzy nebo obsah & eventy. Oblast struktury zohledňuje také počet velkých zadavatelů, lokální propojení nebo sílu vztahů s klienty. Tento typ reportu nehodnotí mediální agentury podle výše obratu.

Knowlimits měla získat rovněž prvenství i v žebříčku RECMA Compitches 2020, který hodnotí úspěšnost v nových mediálních tendrech.