reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Agentura Leo Burnett získala dvě seniorní kreativní posily, přišly z WMC a McCann Hráči dne

18:17, 8. 4. 2024
Reklama/PR Aleš Borovan

Agentura Leo Burnett ze skupiny Publicis Groupe získala seniorní posily v kreativě. Novou creative lead se stala Klára Javůrková (vlevo), která přichází z WMC Grey. Na pozici senior art director pak po osmi letech v McCann Prague nastoupila Jarmila Bedrnová Šafránková (vpravo).  Javůrková se v reklamě pohybuje od roku 2016. Posledních pět let působila na pozici copywriter/ idea maker WMC Grey, kde pracovala pro klienty jako Datart nebo Staropramen. V Leo Burnett Javůrková vede jeden ze čtyř kreativních týmů, se kterým bude pracovat na významných klientech z oblasti retailu a FMSG.

Bedrnová Šáfránková přichází se zkušenostmi z agentury McCann Prague, kde necelých osm let působila na postu art director. Podílela se na práci pro klienty jako Airbank, Coca-Cola, Baťa nebo Intersnack. Poslední tři roky pak pracovala na kampaních pro řetězec supermarketů Billa. V agentuře Leo Burnett zastává pozici v týmu Martina Krause. Na starost má mimo jiné kampaně pro značku Philip Morris International.