reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Alza.cz během Black Friday zvedla obrat na 3,3 miliardy Hráči dne

17:00, 2. 12. 2019

Tým místopředsedy představenstva Alza.cz Tomáše Havryluka vyšlehal výkon firmy během marketingové akce Black Friday, která u Alzáků běžela poslední tři týdny. Alza za letošní BF dosáhla ve všech zemích souhrnného obratu 3,3 miliardy bez DPH (tedy cca přes desetinu celkového ročního výkonu). Meziroční nárůst činí 17 procent. Celkem se v rámci akce prodalo přes 4 miliony kusů zboží a vyřídilo přes 1,1 milionů objednávek.

"Špička v tomto náročném období přišla právě v pátek 29. listopadu. V tento den se odbavilo celkem 75 tisíc objednávek, tedy 1 objednávka každou 1,14 vteřinu po dobu 24 hodin, za 237 milionů korun, což je dorovnání dosavadního rekordu," doplnil Petr Bena, obchodní ředitel Alza.cz. Firma rovněž dosáhla i rekordu v hodnotě zboží na skladech - to dosáhlo výše 6 miliard korun, což je 6,5 milionů kusů zboží. Nejvíce se prodávaly mobilní telefony, DVB-T2 set-top boxy, knihy nebo televize.