reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Aukční portál Aukro pokračuje v TV kampani a navýší některé provize Hráči dne

11:04, 19. 12. 2020

Velký aukční portál Aukro (na fotce ředitel Michal Oškera) se pokusí získat z uživatelů vyšší výnosy. Od 1. ledna 2021 Aukro navyšuje procentní výši provize z uskutečněného obchodu v kategoriích Hudba a film (z 6 procent na 7,5 procenta), Sběratelství (ze 7 procent na 8,5 procenta) nebo u Starožitnosti a umění (ze 7 procenta na 8,5 procenta). V daných kategoriích se od ledna rovněž zvedá maximální výše provize (v absolutní hodnotě).

Firma podle vlastních slov letos investovala do televizní kampaně a dalších marketingových kanálů 50 milionů korun. "Dokázali jsme tím na Aukro přivést meziročně o 50 procent více uživatelů. Vzhledem k tomu, že se kampaň ukázala jako velmi úspěšná, plánujeme ji v následujícím roce ještě zintenzivnit a zaměřit se i na jednotlivé klíčové segmenty Aukra (Sběratelství, Umění a starožitnosti). Proto budeme v následujícím roce upravovat provize za prodej v některých segmentech."

Majoritní podíl v Aukru  - téměř 60 procent - v roce 2019 za více než 100 milionů korun koupila investiční skupina Pale Fire Capital (Jan BartaDušan ŠenkyplDavid Holý). Zbylý podíl drží skupina Leverage, která do něj vstoupila v roce 2017. Podle naposledy zveřejněných údajů tržby firmy v roce 2018 dosáhly 84 milionů korun. Čistá účetní ztráta činila téměř 4 milionů. Společnost však měla celkem vysoké odpisy - 16 milionů.