reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Deal Primy s O2: přetáčení reklam jen do 1. června, poté omezení Hráči dne

Operátor O2 Czech Republic (foto ředitel Jindřich Fremuth) podle všeho s Primou ohledně přetáčení reklamy v IPTV dohodli jakýs takýs deal, otázka je, jak si ho obě strany budou vykládat. O2 a FTV Prima nyní uzavřely novou dohodu o distribuci vysílání, podle které diváci O2 TV budou moci přetáčet reklamy ve zpětném shlédnutí vysílání Primy jako doposud - a to do 1. června. Prima původně hrozila, že toto přetáčení reklamních bloků, díky kterému obecně přichází o stovky milionů ročně, znemožní od 1. března. Je ale pravděpodobné, že si Prima za ústupek nechá zaplatit.

Po 1. červnu podle Primy dojde ke změně podmínek: "Ve smlouvě se společnost O2 Czech Republic zavazuje, že bude od 1. června akceptovat omezení přetáčení reklam u zpětného zhlédnutí pořadů stejně jako ostatní IPTV operátoři," komentovala pro Borovan.cz mluvčí Primy Gabriela Semová.

"Díky oboustranné dohodě budou moci naši zákazníci i nadále sledovat v rámci O2 TV všechny kanály skupiny Prima. Tím to pro nás ale zdaleka nekončí, je to jen začátek. V následujících měsících nás totiž čeká nelehký úkol - do 1. června budeme připravovat nové, skutečně funkční řešení sledování reklamních bloků v rámci zpětného zhlédnutí," uvedl komerční ředitel O2 Richard Siebenstich.

Uživatelé služby O2 TV mohou nadále sledovat všechny pořady na osmi dosavadních kanálech Primy (Prima, CNN Prima News, Prima Cool, Prima Max, Prima Krimi, Prima Love, Prima Zoom, Prima Star), k nimž zanedlouho přibude i nový kanál Prima Show.