reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Celkový podíl ČT na televizním trhu loni přesáhl 32 procent Hráči dne

18:08, 2. 1. 2022
Televize Aleš Borovan

Česká televize v loňském roce bodovala na televizním trhu. Jak ČT informovala, podíl na sledovanosti v roce 2021 jí narostl jak v rámci celodenního vysílání (32,34 procenta), tak i v prime time 19-22 hodin, kdy dosáhl na hodnotu 31,59 procenta a meziročně narostl o více než 2 procentní body (vždy cílová skupina 15+). Podle stanice se jedná o nejvyšší podíl od roku 2007.

Úspěšné byly i jednotlivé pořady. Pohádku Jak si nevzít princeznu (foto) si nenechaly ujít téměř dvě třetiny diváků u obrazovek (share 63,26 procenta v cílovce 4+), celková sledovanost dosáhla 3,2 milionu diváků. Z celkového čísla více než milion lidí sledovalo pohádku po odvysílání v rámci tzv. odložené sledovanosti. Druhým nejsledovanějším pořadem loňska byla druhá štědrovečerní pohádka Tři oříšky pro Popelku s 2,7 miliony diváků. Jeden z dílů úspěšného seriálu Zločiny Velké Prahy vidělo bezmála 2 miliony diváků (čísla u pořadů vždy CS 4+).

"Z pohledu jednotlivých programů se výrazně dařilo zejména sportovnímu kanálu ČT sport a dětskému Déčku, které zaznamenalo druhý nejvyšší výsledek od počátku svého vysílání v roce 2013. Na rekordní sledovanost dosáhl v loňském roce i hlavní zpravodajský pořad České televize, Události. Průměrně jej denně sledovalo 1,03 milionu diváků (share 29,42 procenta). Nejvíce za posledních patnáct let," uvedla mluvčí ČT Karolína Blinková.