reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Česká televize v prvním pololetí 2019 zvedla výnosy z podnikání o 7 milionů Hráči dne

07:19, 22. 10. 2019

České televizi se v letošním roce daří plnit plán i navýšení objemu podnikatelské činnosti. Kavčí hory pod vedením ředitele Petra Dvořáka (foto) za první pololetí 2019 z byznysu (sponzoring, reklama, prodej práv atd.) získaly výnosy přes 314 milionů korun. To je 47 procent z celkem letos naplánovaných 670 milionů korun. Zároveň je to v absolutním vyjádření a v meziročním srovnání o 7 milionů více než za stejné období roku 2018.

"Výnosy z reklamy a sponzoringu dosáhly za 1. pololetí vyššího objemu, než bylo plánováno. Barterových smluv bylo však uzavřeno méně, než se předpokládalo. Vývoj ve 2. polovině roku bude záviset na situaci na reklamním trhu a chování ostatních subjektů. V současné době se předpokládá, že plánovaný celoroční objem výnosů z podnikatelské činnosti bude dosažen," tvrdí zástupci managementu ČT.

Z fondu televizních poplatků ČT za prvních šest měsíců 2019 čerpala v objemu 2,797 miliardy korun. O rok dříve za stejné období to bylo 2,749 miliardy korun (meziročně plus téměř 2 procenta). Naopak výrobní úkol meziročně poklesl z 1,325 miliardy na 1,121 miliardy (minus 15 procent). "Výrobní úkol za 1. pololetí 2019 byl nižší oproti stejnému období roku 2018 zejména z toho důvodu, že v minulém roce se konaly zimní Olympijské hry a MS ve fotbale. Dále byly natáčeny nové výrobně náročné pořady - úspěšný komediální seriál Zkáza dejvického divadla a mezinárodní koprodukční seriál Princip slasti."