reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

České Radiokomunikace: zájem mediálních hráčů o start nových TV kanálů opět roste Hráči dne

10:04, 23. 9. 2022

Vysílací hemegon České Radiokomunikace podle všeho rozšíří svůj byznys spojený s televizním vysíláním. Podle ředitele právního a regulatorního útvaru ČRa Marcela Procházky (foto) zájem mediálních domů o rozjezd nových TV kanálů po covidové pandemii opět významně roste. Procházka to včera uvedl na oborové konferenci I-Day 2022. Před covidem Radiokomunikace podle něj vyjednávaly se zájemci o televizní vysílání o startu až šesti nových kanálů. Logicky během koronaviru tento zájem opadl.

Nyní po vyšumění pandemické vlny na trhu opět nastaly podmínky pro start nových televizí (pokud nepřijde výrazná recese). Je velmi pravděpodobné, že se to týká v první řadě Primy a TV Nova. Podle Procházky mají ČRa momentálně ve svých vysílacích multiplexech volnou kapacitu 25 procent. Radiokomunikace provozují napřímo celoplošnou vysílací síť 22 (hlavně kanály Primy a Óčka) a prostřednictvím dceřinky Czech Digital Group i celoplošnou vysílací síť 23 (TV Nova, Seznam.cz TV, TV Barrandov).