reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Český rozhlas chce z reklamy a sponzoringu 85 milionů, výnosy z poplatků mají narůst o 19 milionů Hráči dne

08:20, 20. 12. 2018
Rádia Aleš Borovan

Rada Českého rozhlasu schválila řediteli Renému Zavoralovi (foto) rozpočet na rok 2019. Příjmy a výdaje jsou na úrovni 2,291 miliardy korun, což je o 38 milionu více než letos. Rozhlasové poplatky mají přinést 2,094 miliardy korun (meziročně plus 19 milionů), výnosy z reklamy, sponzoringu a z další obchodní činnosti 85 milionů (beze změny). "Do plánovaných nákladů byly zakalkulovány veškeré dopady optimalizace počtu pracovníků, která proběhla v roce 2018 i již realizovaná valorizace mezd zaměstnanců k 1. lednu 2019. Rovněž byly posíleny náklady na výrobu a vysílání pořadů ve vazbě na nová či modifikovaná vysílací schémata jednotlivých stanic (především stanice ČRo Dvojka), rozšíření regionálního vysílání (celoroční provoz stanice ČRo Karlovy Vary) i vývoj nových formátů," uvádí zástupci ČRo.

Investiční plán na rok 2019 počítá s částkou 140 milionů korun (rekonstrukce publicistických technologií DHD (rozšíření mixážních pultů), nový redakční systém, stavební investice atd.).